CFR
Valea Plângerii pe Valea Oltului: Traseu de 60 de kilometri, parcurs cu trenul în două ore
Sunt deja câteva săptămâni de când Valea Oltului a devenit Valea Plângerii pentru cei care au de circulat în zonă. Ca să se poată face lucrări de defrișare pentru viitoarea autostradă, traficul rutier a fost închis pe DN7 în timpul zilei.
Călătoria cu trenul, pe proprie răspundere. Între 2018 și 2022, AGIFER a investigat 171 de accidente feroviare
La trei zile după ce vagoanele unui tren privat de călători erau izbite chiar de locomotiva care trebuia să le ducă la destinație, compania a transmis un răspuns sec, prin care anunță că a început o anchetă internă și că va colabora cu toate instituțiile de la noi.
Trenurile vor circula mai încet în weekend, din cauza codului roșu de caniculă. Viteză redusă cu 20-30 km/h
Trenurile de călători vor circula cu o viteză mai redusă față de cea normală, în acest weekend, pe fondul avertizării meteo de cod roșu de caniculă, informează Compania Națională de Căi Ferate ”CFR” – SA, într-un comunicat de presă.
Experiența unui vlogger britanic care călătorește cu un tren CFR, la clasa 1. Tânărul a filmat în vagon și la toalete
O experiență neplăcută. Așa descrie un vlogger britanic călătoria cu un tren CFR. Tânărul și-a filmat drumul la clasa întâi din București spre Brașov și a arătat condițiile proaste din tren.
De la „Poftiți în vagoane”, la „topiți în vagoane”. Ca să scape de căldură, pasagerii călătoresc pe treptele trenului, cu ușile deschise
„Cu natura nu ne putem lupta!”. Este explicația dată de șeful CFR Călători pentru jurnaliștii Euronews atunci când a fost întrebat de ce nu funcționează instalațiile de aer condiționat din vagoanele companiei de stat.
Șapte trenuri, oprite din cauza unui incendiu de vegetație. Trafic a fost oprit între staţiile Medgidia şi Mircea Vodă
Traficul feroviar a fost oprit temporar vineri după amiaza, de la ora 18:30, între staţiile Medgidia şi Mircea Vodă, din cauza unui incendiu la vegetaţie, care s-a extins până în zona căii ferate.
Două trenuri care mergeau spre litoral au avut întârzieri uriașe. Unul din trenuri, operat de CFR, a ajuns cu 6 ore mai târziu la destinație
Două trenuri care au plecat din vestul țării spre Constanța au avut întârzieri uriașe. Una dintre garnituri, operată de CFR, a plecat din Timișoara aseară și a ajuns cu 6 ore mai târziu pe litoral.
BEST OF - De aproape trei luni, Euronews vă arată cum ”România pierde trenul”
Trasee uitate de autorități, rute aglomerate, gări aproape prăbușite, proiecte prăfuite abandonate prin sertare, călători ignorați și promisiuni că va fi mai bine. Am mers prin aproape toată țara, am vorbit cu oamenii, fie ei călători, fie angajați CFR.
CFR Călători suplimentează numărul trenurilor în minivacanţa de 1 Mai şi Paşte. Mai multe trenuri către litoral
Mai multe trenuri pentru minivacanța de 1 mai și de Paște. CFR Călători va asigura un program de transport special, pentru facilitarea deplasării pasagerilor spre destinaţiile de vacanţă, dar şi spre domiciliu
Siguranța pe calea ferată, la mila Domnului. Parcul rulant al CFR Călători n-a mai primit vagoane noi din 2011
Vagoane și locomotive vechi de zeci de ani scârțâie pe șinele din toată țara. Cu un parc rulant extrem de învechit, CFR Călători face eforturi disperate pentru a putea să funcționeze
Dacă în România trenurile încă mai merg în ritm de căruță, cele din Coreea de Sud parcă zboară pe șine: circulă cu 300 de km/h
Datele oficiale arată că în 2023 viteza comercială de circulație pe rețeaua CFR era de 44,71 kilometri pe oră. La celălalt capăt de lume, în Coreea de Sud, trenurile circulă cu 300 de kilometri pe oră.
CFR Marfă merge în ritm de melc și adună datorii: viteza medie a trenurilor de marfă este de 17 km/h, în România
O nouă companie feroviară ar trebui să fie salvarea pentru transport de marfă pe calea ferată, Carpatica Feroviar. Căpușată în decursul timpului de contracte păguboase, indiferență și incompetență, CFR Marfă se apropie de finalul existenței ca societate.
Achiziția a 62 de trenuri noi, blocată: Curtea de Apel a admis contestația companiei franceze Alstom
Eșec al Ministerului Transporturilor în privința achiziției de trenuri noi. Contractul de peste patru miliarde de lei, câștigat la licitație la începutul anului de compania PESA din Polonia pentru livrarea a 62 de trenuri va fi anulat.
Orașe izolate între cioturi de linie ferată - Un nou episod din campania Euronews ”România pierde trenul”
Pe vremuri un oraș plin de oameni și de viață, Cugirul de acum e departe de ce a fost înainte de Revoluție. Pe aici trecea ceea ce era cunoscut atunci ca fiind cel mai lung tren de navetiști din Europa.
Valea Jiului, doar o umbră. Linia cărbunelui, calea ferată care lega orașele miniere, vândută pe bucăți
Cândva locul spre care se îndreptau toți în căutarea unui trai mai bun, Valea Jiului e doar o umbră a ce-a fost pe vremea când mineritul era în floare. Uricani, Lupeni, Vulcan, Aninoasa, Petrila, Petroșani - sunt locurile de unde înainte de Revoluție se extrăgeau milioane de tone de cărbune.
România pierde trenul: Încă o amânare pentru podul de la Grădiștea
După 19 ani de așteptare, circulația pe podul de la Grădiștea primește o nouă amânare. Dacă inițial autoritățile spuneau că în luna mai vom putea circula pe ruta directă Giurgiu - București, peste podul de la Grădiștea, acum momentul a fost amânat încă o dată pentru sfârșitul lunii iunie.
”Vino-n gara noastră mică” și aproape prăbușită. Zeci de halte și gări sunt în stare deplorabilă - un nou episod din campania ”România pierde trenul”
Promisiuni că lucrurile vor arăta mai bine au tot fost de-a lungul anilor, însă, în continuare, foarte multe dintre gările din România sunt aproape un pericol pentru călători. Iar de halte nu s-a mai atins nimeni de zeci de ani.
Vagoanele CFR, „WC-uri pe roți”. Mizerie, toalete improvizate, mirosuri insuportabile și multă nepăsare, în trenurile și gările din România
Aproximativ 56 de milioane de oameni sunt transportați anual de CFR Călători în diverse zone. Cifre cu care oficialii instituției se laudă. Însă condițiile din trenuri și din gări nu se schimbă. Mizerie, toalete improvizate, mirosuri care pur și simplu te împiedică să respiri.
CFR Marfă se va închide. Apare Carpatica Feroviar. Noua companie ar urma să preia toți angajații
Cu datorii de peste patru miliarde de lei, CFR Marfă va dispărea, iar locul ei va fi luat de o nouă companie, Carpatica Feroviar. Aceasta va avea atât capital de stat, cât și privat, anunță Ministerul Transporturilor.