MODĂ
Generația Z militează pentru sustenabilitate. Tinerii preferă să poarte haine second-hand
Piața articolelor de îmbrăcăminte second-hand este în creștere. Un studiu de peste Ocean estimează că, până în 2027, valoarea acesteia se va tripla. Motivul este Generația Z, care preferă hainele la mâna a doua și militează pentru sustenabilitate.
Vara aceasta se va purta mult roz - datorită lansării filmului Barbie
Vara acesta va fi roz bombon datorită lansării mult-așteptatului film Barbie. Și, pentru că filmele și serialele dictează de multe ori direcția în modă, amintiți-vă de Wednesday si stilul goth, Barbiecore ar putea fi trendul verii.
Compania de lux Saint Laurent intră pe piața de film. Saint Laurent Productions își face debutul la Festivalul de la Cannes
Brandul de lux Saint Laurent a anunţat joi crearea unei companii de producţie de filme, Saint Laurent Productions, care îşi va face debutul în secţiunea oficială a Festivalului de la Cannes graţie peliculei ''Strange Way of life'', în regia lui Pedro Almodovar, informează AFP.
Mario Testino este fotograful căruia i s-au adus acuzații de hărțuire sexuală, dar și cel care a schimbat imaginea revistelor de modă
Mario Testino este cel care a imortalizat, prin obiectivul aparatului său, una dintre cele mai cunoscute imagini ale Prințesei Diana, în chiar anul în care aceasta a murit.
Anna Wintour, redactorul șef al publicației Vogue, este femeia care dictează direcția în modă
Anna Wintour, cea mai importantă personalitate din lumea modei, femeia care, mai mult decât orice designer consacrat, decide tendițele. Aceasta este redactorul șef al publicației Vogue din Statele Unite ale Americii și responsabilă de cel mai important eveniment al industriei: MET GALA.
După cizmele roșii, o nouă creație extravagantă marca MSCHF: sneakerșii care pot fi încălțați din două direcții
Compania americană MSCHF, cunoscută pentru produsele bizare pe care le lansează, ar urma să scoată pe piață o nouă pereche de sneakerși. Ineditul: poate fi încălțată din două direcții.
Jocurile Olimpice de la Paris 2024: Ce branduri vor sponsoriza evenimentul
Cunoscut și sub numele de LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, conglomeratul multinațional francez își are sediul la Paris, ceea ce îl face - cel puțin pentru profani - un sponsor perfect pentru spectaculoasa Olimpiadă din oraș.
Caii au fost personajele principal în ultima prezentare de modă Stella McCartney de la Săptămâna Modei din Paris
Creatoarea de modă a dorit să transmit un mesaj extrem de important, în cadrul evenimentului: faptul că multe dintre materiale folosite acum în industrie - precum lâna sau pielea, au fost o data, ființe vii, precum caii aleși să pășească pe podium.