Rețelele de socializare s-au umplut de videouri cu concertele și outfiturile de la unul dintre cele mai importante festivaluri de muzică de peste Ocean.
Coachella are loc anual, în două weekenduri consecutive din aprilie, și adună peste 250.000 de participanți.
Festivalul Coachella Valley Music and Arts Festival se desfășoară în desertul Californian, lângă Palm Springs, mai exact în Indio, California. Evenimentul adună artiști din diferite genuri de muzică: rock, pop, indie, hip-hop și electronică. Și, pentru că este și un festival de artă, în deșert, printre diferitele scene de muzică sunt expuse instalații de artă, care mai de care mai spectaculoase.
Prima ediție Coachella a avut loc în 1999, la doar câteva săptămâni după Woodstock 99, un festival din New York care s-a terminat violent. Organizatorii au decis să ofere o experiență confortabilă, cu suficiente fântâni de apă, toalete și dușuri. Și au reușit. Totul a decurs conform planului, iar Coachella a fost denumit festivalul anului. LA Times a spus că festivalul a construit fundația unei eveniment ce, într-o zi, va fi recunoscut la nivel mondial.
Așa cum a și ajuns, în ziua de astăzi. Cum v-am spus la început, evenimentul adună peste 250.000 de participanți anual și peste 110 milioane de dolari profit. Nici pe rețelele sociale nu stă rău, unde haștagul cu numele festivalului a strâns aproape 8 miliarde de vizualizări.
Coachella a devenit acum festivalul influencerilor. An de an, cele mai importante vedete sunt invitate pentru a face reclamă diferitelor companii care le plătesc biletul, cazarea și consumația. Anul acesta starul evenimentului a fost Alix Earle, care a strâns în ultimul an nu mai puțin de 5 milioane de urmăritori pe Tik Tok. Și Victoria’s Secret și-a trimis `fetele` la distracție.
Și pentru că vorbim de influenceri, Instagram și Tik Tok, este clar că fiecare outfit de la Coachella trebuie să fie impecabil. Festivalul a devenit, de-a lungul timpului, cunoscut pentru ținutele elaborate și îndrăznețe: sutiene pe post de topuri, fuste sau pantaloni cât mai scurte, coafuri „luminate” și machiaje scoase din revistele de modă. Datorită popularității de pe rețelele de socializare și a numărului mare de vedete din audiență, Coachella a dobândit un renume important în industra muzicii, iar artiștii aleg să își lanseze piesele, sau chiar albumele, în cadrul evenimentului.
În 2019, Kanye a marcat un moment istoric în istoria festivalului, când a acceptat să țină slujba de duminică - Sunday Service - în cadrul festivalului. A refuzat scenele luxoase și a strâns oamenii cu imnuri religioase în mijlocul deșertului, pe un câmp amenajat printre dunele de nisip. Participanții au descris momentul ca fiind unul magic, desprins de lumea în care trăim.
Dacă doriți să participați la Coachella, nu vă faceți mari speranțe: pe lângă prețul fabulous, biletele sunt de cele mai multe ori sold-out în doar câteva minute. Dar puteți urmări oricând festivalul, gratis, pe rețelele de socializare.