Compania americană MSCHF, cunoscută pentru produsele cel puțin bizare pe care le lansează - spun ei, ca o ironie la adresa societății actuale - ar urma să scoată pe piață o nouă pereche de sneakerși. Ineditul: poate fi încălțată din două direcții, susține platforma Highsnobiety. Informația a fost preluată de marile site-uri de specialitate de peste Ocean, dar, deși fotografiile sunt creditate MSCHF, nu există încă o comunicare oficială din partea brandului din Brooklyn.
MSCHF BWD aduce a combinație între sneaker și așa-numitul "mule", acel papuc plin în partea din față și deschis la câlcâi. Designul pare inspirat din estetica anilor '80, deși talpa amintește mai degrabă de încălțămintea special concepută pentru skateboarding, la începutul anilor 2000.
Potrivit Highsnobiety, modelul va fi disponibil din data de 11 aprilie, în aplicația MSCHF. Acolo însă nu există deocamdată detalii oficiale despre preț sau informații suplimentare oferite de producător (precum numărul de perechi disponibile, cel mai probabil, prin tragere la sorți)
Cât despre preț, site-urile de specialitate avansează suma de 135 de dolari.
Isteria Big Red Boot
Anul acesta, MSCHF a devenit unul dintre cele mai căutate branduri de încălțări din lume, mulțumită cizmelor „Big Red”. Inspirate din desenele „Astro Boy” și „Dora the Explorer”, acestea au fost lansate la 350 de dolari și s-au vândut imediat. Pe piața de resell, ajung, acum, la peste 1.000 de dolari.
Cizmele roșii subliniază absurditatea hainelor cu volum dus la extrem: pufoaicele supradimensionate, de exemplu. Gențile Jacquemus, care pot fi ușor confundate cu un lanț sau punga de gunoi de mii de dolari de la Balenciaga.
În 2019, MSCHF a șocat cu "încălțările" Iisus și Satana
În 2019, MSCHF a lansat un model intitulat „Jesus Sneakers” - la bază, o reinterpretare a perechii clasice Nike Air Max 97, dar cu...apă sfințită din Ierusalim injectată în pernele de aer, conform producătorului. Valoarea acestora: 3.000 de dolari.
Apoi, au surprins cu Satan Sneaker, în care au spus... că ar fi injectat sânge uman. Promovați de rapperul Lil Nas X , aceștia s-au vândut integral (666 de perechi) în mai puțin de 1 minut, în ciuda prețului de 1018 dolari.
Cele două modele le-au adus și un proces cu gigantul din Oregon - câștigat, de altfel, de Nike.
Cine este MSCF, compania responsabilă pentru aceste modele atipice
MSCHF se definește drept hub creativ, menit să spargă normele cu fiecare produs, care își propune să ironizeze societatea în care trăim. Printre altele, au ieșit în public cu fotografii create de Inteligența Artificială, cu o aplicație care sfătuia lumea să investească la bursă în funcție de zodie, ori un canal de YouTube unde un om mănâncă maioneză dintr-un borcan.
Sediul companiei este în Brooklyn, New York. Doar 40 de angajați lucrează la MSCHF, iar scopul lor declarat este să lanseze produse la fiecare două săptămâni.