Robotul din filmul horror M3gan a devenit o vedetă pe rețelele de socializare a inspirat nenumărate glume online. Acum, putem adăuga pe lista competențelor și model. Personajul a obținut rolul principal și în noua campanie publicitară a brandului Haven a lui Marc Jacobs
Filmul a strâns peste 160 de milioane de dolari în box-office
M3gan, prescurtare de la Model 3 Generative Android, este personajul principal din filmul fenomen lansat în ianuarie. Este vorba despre povestea unui robot creat special pentru a fi cel mai bun prieten, profesor și protector a copiilor.
Gemma, inițiatoarea proiectului, devine tutorele legal a nepoatei sale, după ce fetița își pierde ambii părinți și decide să apeleze la robotul M3gan, pentru a o ajuta să aibă grijă de copilă. Decizia însă duce la niște consecințe neașteptate.
Filmul a strâns, în doar o lună de la lansare, peste 160 de milioane de dolari în box-office și cel mai surprinzător – un scor aproape perfect de 94% în recenzii. În urma succesului filmului, M3gan a devenit viral și pe rețelele de socializare: hashtagul cu numele filmului a strâns peste 2 miliarde de vizualizări.
Mai mult, personajul în sine are jumătate de milion de urmăritori – majoritatea tineri din genarația Z. Vorbim chiar despre publicul țintă al brandului Haven înființat de Marc Jacobs în 2020.
Haven - brandul lui Marc Jacobs dedicat noii generații
Compania oferă haine universale, unisex – destinate tuturor, indiferent de identitatea de gen- disponibile la un preț mai mic decât creațiile designerului american.
M3gan a devenit acum imaginea companiei și a schimbat hainele cuminți din film pe un look grunge: un hanorac cu craniu, cizme înalte cu platforme – pozate într-o lumină roșie care să se potrivească cu numărul victimelor de pe ecran.
Așadar, chiar și un robot demonic merge în Haven –urmând exemplul unor celebrități precum Christina Ricci, Kate Moss și Pamela Anderson care au participat și ele în campaniile brandului. Campania a fost fotografiată de Harley Weir, un fotograf britanic cunoscut pentru colaborările cu Ambush, Balenciaga și Chanel. Pentru o fetiță la prima campanie publicitară, a nimerit pe mâini bune.
Robotul M3gan transmite un mesaj important legat de importanța tehnologiei din viețile noastre
Pe lângă succesul de care s-a bucurat, M3gan a ridicat semne de întrebare cu privire la tehnologia care este integrată în viețile noastre. Ne-am obișnuit să ne consultăm cu Siri sau Alexa - iar Tesla se conduce singură datorită sistemului Autopilot. Stăm ore în șir pe rețelele de socializare – pentru că algoritmi ne arată fix ceea ce ne interesează.
Robotul M3gan nu există – sau cel puțin, nu încă dar ne arată potențialul catastrofal pe care AI-ul ar putea să îl aibă în viața noastră – scrie CNN. Și nu este pentru prima dată când tehnologia din viața reală inspiră filmele. Boston Dynamics, cei care i-au creat pe Spot și Atlas, cei mai avansați roboți de pe piață, au inspirat un episod din Black Mirror.
Partea a doua a filmului urmează să fie lansată în 2025. Au existat și câteva zvonuri conform cărora M3gan și-ar face apariția pe covorul roșu – dar un robot ucigător ar fi cam înspăimântător la un astfel de eveniment.