Netflix a selectat Microsoft ca partener tehnologic și de vânzări pentru a oferi abonamente mai avantajoase utilizatorilor. Noua ofertă va fi susținută de reclame, deoarece gigantul de streaming încearcă să blocheze pierderea abonaților prin lansarea unui plan mai ieftin.
Platforma de streaming a declarat în aprilie că va introduce o nouă versiune a serviciului său, la preț redus, în încercarea de a atrage mai mulți abonați. În acest moment, cel mai ieftin abonament pentru un cont Netflix de bază este de 8,99 euro, potrivit Euronews.
Anunțul a venit în momentul în care serviciul de streaming a înregistrat prima pierdere de abonați în mai bine de un deceniu și a estimat pierderi uriașe. Netflix a pierdut 200.000 de clienți la nivel mondial în primul trimestru comparativ cu sfârșitul anului 2021.
Acțiunile Netflix au crescut cu 2% la 178,06 de dolari după anunțarea parteneriatului.
Netflix spune că a ales Microsoft datorită capacității sale de a inova, precum și pentru serviciul foarte bun pus la punct în ceea ce privește protecția sa puternică a confidențialității.
”Avem multe de pus la punct, dar obiectivul nostru pe termen lung este clar. Mai multe opțiuni pentru consumatori și o experiență de brand TV premium, mai bună decât liniară pentru agenții de publicitate”, a spus Greg Peters, șeful departamentului pentru operațiuni.
Netflix se alătură practicii pe care și unii dintre rivalii săi o au în oferirea de servicii cu reclame, inclusiv Hulu de la Walt Disney Co, Peacock de la NBCUniversal și HBO Max de la Warner Brothers Discovery. De altfel, Disney intenționează să introducă și o versiune Disney+ cu reclame.