Amsterdam a lansat o campanie de turism menită să țină la distanță turiștii care vor altfel de „distracție”.
„Campania de descurajare” vrea să țină departe vizitatorii care vin în oraș în principal pentru băutură, droguri și relații intime.
Demersul este destinat în special turiștilor britanici, care sunt considerați unii dintre cei mai prost evaluați vizitatori ai orașului olandez în ceea ce privește comportamentul.
Campania de publicitate vine după ce autoritățile din Amsterdam au introdus o serie de măsuri pentru a reduce comportamentul perturbator.
Consilierii municipali sunt îngrijorați de faptul că renuitul „Cartier Roșu” atrage un turism vulgar și nedorit în oraș.
Autoritățile vor începe o „campanie de descurajare” în primăvara anului viitor, care vizează vizitatorii străini care se angajează în comportamente ofensatoare.
„Scopul campaniei de descurajare este să țină departe vizitatorii pe care nu îi dorim. Dacă iubim orașul, trebuie să luăm măsuri acum. Amsterdam este un oraș mondial și agitația și animația vin împreună cu asta, dar pentru a ne menține orașul locuibil, trebuie să alegem limite în loc de o creștere iresponsabilă, a spus Sofyan Mbarki, viceprimarul orașului care pune în aplicare măsurile de turism.