Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

#TheCube. Gafă în promovarea turismului din România pe străzile din Paris

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a început o campanie de promovare a destinațiilor turistice din România pe străzile Parisului. Însă o mică neatenție a făcut ca întreaga campanie din online să devină una de promovare a produselor din carne.

#TheCube. Campanie de promovare, spaima veganilor

O campaie cât se poate de simplă, prin mai multe reclame outdoor, mai multe afișe de mari dimensiuni, puse pe străzile Parisului, s-a transformat în cu totul altceva când această campanie a ajuns în mediul online.

În postarea pusă de Ministerul Economiei apare hashtagul #MEAT (n.r.: termenul înseamnă carne, în limba engleză), iar cei de la minister s-au gândit ca acest hashtag să ducă la identitatea instituției. (MEAT = Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului). Însă în momentul în care accesăm acest hashtag, descoperim o cu totul altă situație și totul duce la tot ce înseamnă meat în limba engleză. Există două postări care au legătură cu campania Ministerului, însă majoritatea fac referire la carne.

Într-unul dintre afișele puse în Paris apare și o imagine cu Mănăstirea Voroneț, iar sub ea apare mesajul "la mai puțin de trei ore de zbor", cu referire la timpul cât ar dura un zbor de la Paris până la această destinație. Un zbor Paris - Iași durează aproximativ trei ore, însă ce ar trebui să știe parizienii este că, din Iași până în Paris mai faci alte trei ore cu mașina.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE