TAROM a anunțat marți crearea unei adrese de email speciale pentru pasagerii afectați de anulările zborurilor din data de 8 iulie, pentru a facilita procesul de compensare.
Pasagerii pot transmite cererile și documentele necesare la adresa despagubire8iulie@tarom.ro, în conformitate cu Regulamentul EC 261/2004.
„TAROM s-a confruntat cu o situație fără precedent, aceea de anulare a numeroase zboruri ca urmare a declarațiilor individuale de inapt pentru zbor ale personalului navigant. Ca urmare a acestei situații independente de voința și acțiunile companiei, pasagerii au fost afectați de anularea zborurilor regulate.
Compania a oferit alternative pentru călători iar echipa de asistență este în contact direct cu aceștia pentru a oferi informații detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opțiuni disponibile,” se arată în comunicatul TAROM.
Ce informații trebuie să trimită pasagerii
Pasagerii trebuie să trimită următoarele informații: nume și prenume, număr de zbor, copia biletelor de călătorie, codul rezervării și, dacă este cazul, dovada plății pentru cheltuieli suplimentare precum cazarea, masa și transportul.
De asemenea, trebuie să precizeze modalitatea de compensare preferată (bani sau voucher electronic).
Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziționarea de bilete TAROM pe zboruri operate de companie, în termen de un an de la data emiterii, însă contravaloarea acestuia nu este rambursabilă.
Cei care optează pentru compensarea în bani trebuie să furnizeze datele bancare necesare: nume și prenume beneficiar cont, denumirea băncii, sucursala, adresa băncii, IBAN, Cod SWIFT/BIC și moneda contului.
TAROM își cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat și depune toate eforturile pentru a minimiza impactul asupra planurilor de călătorie ale acestora.