Meta a anunțat că testează funcții de crearea și vânzarea de NFT-uri pe Instagram. Aceste opțiuni sunt accesibile unui grup mic de creatori din SUA, iar compania speră să le extindă în curând în mai multe țări, anunță Meta.
Creatorii vor avea un set complex de instrumente, care vor inclue atât de la dezvoltarea (începând cu blockchain-ul Polygon) și prezentarea NFT-urilor, până la vânzarea acestora.
Opțiuni noi de monetizare
Toate acestea au loc în contextul în care Meta adaugă noi modalități pentru creatori de a face bani pe platformele sale. Luni, a anunțat că extinde lansarea modului profesional, care oferă acces la anumite instrumente și opțiuni de monetizare, cum ar fi sistemul său de bacșișuri în monedă virtuală Stars.
De asemenea, adaugă o funcție numită „cadouri pe Instagram”, unde fanii pot să trimită bani unui creator în timp ce urmăresc unul dintre Reel-urile acestuia - cadourile, desigur, sunt achiziționate cu Stars.
Sistemul sună foarte asemănător cu sistemul de monetizare Coins and Gifts de la TikTok sau cu funcția Super Thanks de la YouTube, dar acest lucru nu este neapărat o surpriză. Ambele platforme încearcă să găsească modalități de a le permite creatorilor să-și monetizeze munca.
Bineînțeles, Meta încearcă să capteze popularitatea de care s-a bucurat TikTok, în special în rândul tinerilor, iar o parte din acest lucru implică atragerea creatorilor populari de pe această platformă pentru a posta și pe Instagram.
După cum a declarat anul trecut Adam Mosseri, șeful Instagram, Meta nu mai vede Instagram drept pe o aplicație de partajare a fotografiilor, ci o vede drept o aplicație de divertisment.