Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Facebook schimbă fluxul principal, inspirat de algoritmii TikTok

Facebook a anunțat miercuri că aplicația se va împărți în două fluxuri, relatează The Verge. Home este noul nume al fluxului care apare când este deschisă pentru prima dată aplicația și este conceput pentru descoperirea bazată pe algoritmi, cu Reels, Povești și alt conținut personalizat. Apoi, există un flux Feeds complet nou, care conține postări recente de la prieteni, grupuri, pagini Facebook și favorite, fără postări sugerate.

Cele două fluxuri vor putea fi accesate atât din versiunea iOS, cât și din versiunea Android a aplicației Facebook, unde vor începe să apară în scurt timp în bara de comenzi rapide. Comunicatul de presă al Meta precizează că această schimbare este concepută pentru a-i ajuta pe utilizatori să schimbe fluxul în funcție de categoriile în care petrec cel mai mult timp. Compania dorește ca actualizările să fie implementate la nivel global în cursul săptămânii viitoare.

Tendințele din social media

„Una dintre cele mai solicitate funcții pentru Facebook este să ne asigurăm că oamenii nu pierd postările prietenilor. Așa că astăzi lansăm un flux Feeds, unde puteți vedea postările prietenilor, grupurilor, paginilor și nu numai, separat, în ordine cronologică. Aplicația se va deschide în continuare la un feed personalizat în fluxul Home, unde motorul nostru de descoperire vă va recomanda conținutul care credem că vă va interesa cel mai mult. Dar fluxul Feeds vă va oferi o modalitate de a vă personaliza și controla și mai mult experiența,” a scris Mark Zuckerberg, directorul general al Meta, într-o postare pe Facebook în care a anunțat modificările.

Fluxul Home va afișa în continuare postări de la prieteni și familie, dar acestea vor fi înconjurate de recomandări alese de un sistem de clasificare prin învățare automată. De asemenea, vor exista în continuare reclame în fluxul Feed.

Facebook, platforma principală de social media a companiei, a pierdut numeroși utilizatori în fața platformei adaptate pentru conținut video, TikTok. Prin aceste modificări, rețeaua de socializare recomandă utilizatorilor conținut de pe întreaga platformă, pe baza a ceea ce algoritmii săi cred că poate reprezenta interes.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE