Meta afirmă că noile anunțuri politice vor fi interzise pe platformele sale de social media, Facebook și Instagram, după ziua alegerilor din SUA.
Data inițială de încheiere a perioadei de restricție a fost miercuri, 6 noiembrie, la miezul nopții, ora Pacificului, însă Meta a anunțat pe site-ul săucă interdicția va fi prelungită „până la sfârșitul acestei săptămâni”.
Începând din 2020, platformele Meta au implementat o perioadă de restricție pentru anunțurile privind problemele sociale, politica sau alegerile din SUA în săptămâna premergătoare zilei alegerilor.
Restricția prelungită se datorează faptului că „este posibil să nu existe suficient timp pentru a contesta noile afirmații făcute în reclame”, a declarat Meta.
Anunțurile care au fost difuzate înainte de miezul nopții de 29 octombrie, care au trecut de o revizuire a anunțului și au primit cel puțin o expresie vor putea continua pe platformă în timp ce restricția este în vigoare, dar „majoritatea editărilor vor fi interzise”, a declarat gigantul social media.
Pe aceste anunțuri, proprietarii vor putea să programeze, să bugeteze și să facă modificări legate de licitație pentru anunțurile lor politice.