Black Friday a venit cu vânzări de aproape 900 de milioane de lei la cel mai mare retailer din țară. Într-o singură zi peste 640.000 de clienți au comandat 3,2 milioane de produse. La categoria produselor speciale au avut succes ofertele de cazare, voucherele de zbor, automobilele și carnea de porc.
Cel mai mare retalier online a vândut 53 de tone de carne de porc de black friday. Însă apetitul românilor nu s-a oprit la mâncare. Într-o singură zi au cumpărat peste 6 kilograme de aur care valorează aproximativ 2.400.000 de lei.
Cea mai mare cerere, însă, a fost pentru îmbrăcăminte și încălțăminte, produse sportive, cosmetice și gadgeturi. 647.000 de români au făcut comenzi care au întrecut așteptările managerilor de magazine. Ținta lor a fost 800 de milioane de lei, însă vânzările au depășit pragul cu 96 de milioane de lei.
Nu toți clienții și-au permis să plătească pe loc din contul bancar. Mulți au apelat la creditele fără dobândă.
Conform datelor centralizate de către retailer, clienţii care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din Bucureşti, urmaţi de cei din Constanţa, Dolj, Bihor şi Giurgiu.