Meta "își încheie" activitatea cu NFT-urile de pe Facebook și Instagram, a declarat luni, pe Twitter, Stephane Kasriel, liderul Meta pentru comerț și fintech.
Decizia înseamnă că Meta va încheia testele sale de vânzare de NFT-uri pe Instagram, precum și posibilitatea de a partaja NFT-uri pe Instagram și Facebook în următoarele săptămâni, a confirmat purtătorul de cuvânt al Meta, Joshua Gunter, într-un e-mail pentru The Verge.
"În întreaga companie, analizăm atent ce priorități avem pentru a ne spori atenția", a declarat Kasriel.
"Deocamdată, reducem colecțiile digitale (NFT) pentru a ne concentra pe alte modalități de a sprijini creatorii, oamenii și afacerile." În schimb, compania se concentrează pe "domeniile în care putem avea impact la scară largă", cum ar fi mesageria și monetizarea pe Reels, dar și îmbunătățirea Meta Pay.
Some product news: across the company, we're looking closely at what we prioritize to increase our focus. We’re winding down digital collectibles (NFTs) for now to focus on other ways to support creators, people, and businesses. 🧵[1/5]
— Stephane Kasriel (@skasriel) March 13, 2023
Integrările NFT par să fie una dintre victimele dorinței directorului general Mark Zuckerberg de a face din 2023 "anul eficienței", alături de programul de bonusuri Reels Play. Dar sfârșitul lor urmează, de asemenea, după închiderea criptomonedei Diem, susținută de Meta, și a portofelului digital Novi al Meta.
Cu toate acestea, chiar dacă Meta iese din NFT, alte companii se grăbesc să intre pe o piață care s-a prăbușit în 2022 și a pierdut miliarde de dolari în valoare după niveluri stratosferice de hype la începutul anului 2021.
Reddit continuă să își promoveze avatarele "colecționabile digitale" care sunt NFT-uri, Starbucks a vândut recent o selecție de 2.000 de NFT-uri de 100 de dolari în programul său de fidelizare a clienților Odyssey, iar Sesame Street tocmai a anunțat o colaborare NFT.