Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

#TheCube. Italia și Franța se ceartă pentru „Emily in Paris”: „Dragă Emmanuel Macron, relaxează-te. Lui Emily îi e foarte bine în Roma. Să o lăsăm să aleagă”

Președintele Franței, Emmanuel Macron și primarul Romei au un motiv de dispută cel puțin ciudat: locul în care va fi filmat următorul sezon al serialului-fenomen „Emily in Paris”.

Miza este mare: sute de mii de fani din întreaga lume ajung tot mai des în orașe pentru că le-au văzut în producții cinematografice la modă. Unde a ajuns disputa italiano-franceză?

O bună parte din serial ar urma să nu mai fie filmat la Paris

După ce ani de zile francezii au fost supărați că există acest serial, „Emily in Paris”, și pe faptul că promovează multe clișee cu care parizienii, în mod special, nu sunt de acord, se pare că au început să prindă drag de producția fenomen.

Acum, sunt supărați că o bună parte din serial ar putea să nu mai fie filmat în Paris, ci în alte orașe. În special, în Roma. Așa s-a întâmplat și cu sezonul 4 din acest serial.

Macron: „Emily in Paris” în Roma nu are niciun sens

În momentul în care cei de la Netflix au făcut anunțul referitor la faptul că urmează și sezonul 5, „s-a dat alarma” la modul general. A reacționat inclusiv președintele Franței Emannuel Macron care, într-o declarație în presa franceză, a spus că ”le vom cere celor care produc acest serial să rămână în Paris pentru că „Emily in Paris” în Roma nu are niciun sens”, făcând referire și la numele acestui serial.

O bună parte din sezonul 4 al acestui serial a fost filmat în mai multe locații din Italia, în locații care sunt pentru sporturile de iarnă, dar și pe străzile din Roma.

Replica primarului din Roma pentru Macron

A reacționat și primarul din Roma care i-a răspuns lui Macron, printr-un mesaj pe pagina lui de Twitter: „Dragă Emmanuel Macron, relaxează-te. Lui Emily îi e foarte bine în Roma. Și nu poți controla ceea ce vrea inima: să o lăsăm să aleagă”.

Sunt multe discuții despre impactul pe care acest serial l-a avut în economia franceză și din Paris. A devenit un serial-fenomen în timp: 20 de milioane de persoane au vizionat pe Netflix, în primele patru zile, sezonul 4 din acest serial.

Turism cinematografic

Banii care vin în economia franceză sunt foarte importanți pentru că Parisul beneficiază de ceea ce se numește „turism cinematografic”. Oamenii își doresc să meargă pe urmele personajului.

Patru din cinci turiști care ajung în Paris vizitează ceva ce au văzut într-un film. 38 dintre cei care vin pentru că au descoperit Parisul într-un film spun că au văzut orașul în „Emily in Paris”.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE