Bagajele călătorilor de la Terminalul 2, de pe aeroportul Heathrow din Londra, unul dintre cele mai aglomerate din Europa, nu au putut fi procesate corespunzător pentru câteva ore, din cauza unei defecțiuni tehnice. Aceasta a fost, între timp, rezolvată.
Mulți pasageri au fost, însă, nevoiți să călătorească fără bagaje și li s-a spus că s-ar putea să nu le primească înapoi decât peste două zile. Personalul de la aeroport le-a grupat pe toate într-o mare de bagaje, potrivit AP.
Aeroporturile din Marea Britanie s-au confruntat cu o serie de probleme, în ultima perioadă, sezonul de vară fiind foarte aglomerat. Lipsa mare de personal, a dus la anularea a sute de zboruri.
Industria a fost acuzată că nu a anticipat cererea crescută, după doi ani de întreruperi, din timpul pandemiei de COVID-19.
„Cred că va dura între 12 și 18 luni pentru ca întreaga industrie să-și recapete capacitatea de dinainte de pandemie. S-au pierdut locuri de muncă calificate și acum trebuie, ca industrie, să recrutăm oameni înapoi, să-i instruim din nou pentru a putea deservi pasagerii și asta necesită timp”, a transmis John Holland-Kaye, director executiv al aerportului Heathrow.