În prezent, artiștii pot promova deja produse și bilete pe profilurile lor Spotify. În această perioadă, serviciul de streaming testează o funcție care le va permite să-și promoveze și NFT-urile, conform Music Ally.
Steve Aoki și The Wombats sunt doi dintre artiștii care au luat parte la test, ambii fiind printre primii care au adoptat NFT-uri. Testul rulează în prezent pentru utilizatorii „selectați” ai aplicației Spotify pentru Android din SUA, care vor putea previzualiza NFT-urile pe paginile de profil ale artiștilor. Ei vor putea apoi să acceseze pentru a le vedea și cumpăra de pe piețele externe.
Spotify efectuează un test în care va ajuta un grup mic de artiști să-și promoveze ofertele existente NFT terță parte prin intermediul profilurilor lor de artiști.
„Efectuăm în mod obișnuit o serie de teste în efortul de a îmbunătăți experiențele artiștilor și fanilor. Unele dintre aceste teste ajung să deschidă calea pentru o experiență mai largă, iar altele servesc doar ca o învățare importantă,” a declarat un purtător de cuvânt al Spotify pentru Music Ally.
Reacții diferite privind noua funcție
Opțiunea nu are scopul de a permite artiștilor să vândă NFT-uri, ci doar să le promoveze prin intermediul serviciului său. Datele obținut din aceste teste vor ajuta Spotify să decidă dacă să lanseze aceasta ca o funcție completă pentru toți artiștii, dar și oportunitatea ca Spotify să îmbine NFT-urile în proiecte mai ambițioase în viitor.
Pe platforma Twitter au apărute numeroase reacții cu privire la această veste: în timp ce unii apreciază ideea, alții spun că își vor anula abonamentul. Tot mai mulți utilizatori s-au plâns pe Twitter despre un sondaj pe care l-au primit de la serviciul de streaming, prin care își caută opiniile despre NFT.