Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Povestea creatoarei care îmbracă vedete de la Hollywood. Piesele Andreei Bădală au fost purtate de Madonna, Beyonce, Dua Lipa, Rita Ora

De ziua femeii vă facem cunoștință cu Andreea Bădală, designerul român ale cărei creații vestimentare se găsesc în garderobele vedetelor de la Hollywood. Madonna, Beyonce, Miley Cyrus, Kylie Jenner și Dua Lipa sunt doar câteva dintre celebritățile care au purtat haine de la brandul internațional creat de Andreea. Ea este una dintre creatoarele de modă care încearcă prin haine și piese de lenjerie intimă să reconecteze doamnele și domnișoarele la femininatea și senzualitatea lor. Andreea Bădală a ajuns să transforme acest proiect de suflet într-un business de succes.

Rochiile, fustele, cămășile, body-urile, corsetele și colanții sunt doar câteva dintre piesele vestimentare purtate de celebrități, precum Gigi Hadid, Paris Hilton, Pamela Anderson, Rita Ora sau Ariana Grande. Andreea Bădală este femeia care stă în spatele creațiilor pe care vedetele le-au îmbrăcat fie la concerte, fie în viața de zi cu zi.

Andreea Bădală, fondatoarea unui brand internațional: ”Ultimul proiect recent pentru o revistă din Canada a inclus-o pe Pamela Anderson, care ne-a purtat piesele. Lucrăm foarte bine și cu echipa cântăreței Beyonce. Cred că acolo deja am ajuns să facem custom made, adică sunt foarte multe piese pe care le-a testat direct din colecție, dar după aceea echipa ei a venit către noi și a a început să ceară special pentru proiecte. Cu stiliștii care lucrează cu Kylie Jenner iarăși lucrăm foarte bine. Mai mult pe partea de street style și de advertoriale și campanii.”

Piesele brandului românesc pun în evidență siluetele doamnelor și domnișoarelor.

Andreea Bădală, fondatoarea unui brand internațional: ”Asta mi-am dorit cel mai mult, ca și clienta și femeia care nu este în viața de zi cu zi o vedetă să prindă putere și să se simtă o vedetă în viața de zi cu zi.”

Cum a ajuns Andreea Bădală să cucerească SUA și Asia

Fondatoarea afacerii, care a cucerit piețele din Statele Unite, Asia și România ne-a povestit cum a luat naștere brandul.

Andreea Bădală, fondatoarea unui brand internațional: ”Am început să lucrez la el cred că eram studentă în Londra pe vremea când îl proiectam. M-am întors și în 2011 am făcut lansarea brand-ului. Mi-am dorit să creez un brand despre feminitate și despre senzualitate, într-o perioadă în care era foarte trend să te îmbraci unisex și mi-am dorit foarte mult să aducă tot ce înseamnă femnitatea retro în contemporan.”

Andreea Bădală a vrut să celebreze și mai mult feminitatea, prin lansarea unei linii de lenjerie intimă. Piesele din materiale de lux pot fi integrate cu ușurință în ținutele doamnelor și domnișoarelor.

Andreea Bădală, fondatoarea unui brand internațional: ”În egală măsură îmi doresc să ofer o variantă femeii de a purta acest brand și această atitudine care dincolo de haine, o numesc eu nu doar seara, ci și ziua, în timpul job-ului, dimineața în weekend la o întâlnire casual, seara la un eveniment sau noaptea în intimitate.”

Româncele au prețuri preferințale și pot cumpăra produsele la tarife mai bune. În 2023, brandul internațional a avut o creștere de 30% a cifrei de afaceri.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE