Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Inteligență artificială pentru planificarea vacanțelor. Google își împrumută tehnologia unei agenții online

Ești în căutarea unui hotel în New York, unui restaurant cu meniu vegan sau a unei atracții inedite pentru vacanță, inteligența artificială îți poate veni de acum în ajutor. Compania Google și-a împrumutat tehnologia AI unei agenții de turism online pentru ca utilizatorii să își poată facă planuri pentru concediu mult mai ușor, relatează agenția Reuters.

Google a anunțat că implementează, încă de la începutul verii, tehnologia sa de inteligență artificială în cadrul Priceline, o agenție de turism online. Este vorba despre folosirea unui chatbot pentru planificarea călătoriilor care va oferi inclusiv sugestii pentru hoteluri precum un ”asistent personal” în funcție de preferințele utilizatorilor, a explicat Martin Brodbeck, șeful Departamentului de Tehnologie din cadrul Priceline, potrivit sursei citate.

”Poți afla ușor că în parcul Bryant (din New York) este organizat un târg de Crăciun de la începutul lunii noiembrie până la începutul lui ianuarie, în momentul în care faci rezervarea hotelului”, a precizat Brodbeck.

Noile instrumente furnizate de divizia de cloud a Google oferă companiei Priceline acces la inteligență artificială generativă, o tehnologie asemănătoare celei folosite de ChatGPT, care poate genera texte ca și cum ar fi scrise de oameni. De asemenea, tehnologia AI poate obține cu acuratețe informații precum prețurile camerelor de hotel.

Reprezentanții Princeline spun că implementarea noii tehnologii poate pune compania în avantaj față de numeroasele site-uri pe care sunt vândute pachete de vacanță. Totodată, Google speră ca prin atragerea de afaceri prin intermediul inteligenței artificiale să reducă decalajul față de rivalii Amazon și Microsoft.

Printre multiplele modalități în care poate fi folosită, inteligența artificială a Google va genera sugestii de codare pentru sute de dezvoltatori de software ai companiei Priceline, a declarat Brodbeck. Priceline va adopta capacitățile de căutare ale Google pentru rețelele interne (intranet) ale angajaților, iar inteligența artificială a Google va accelera strategiile de marketing pentru destinațiile la mare căutare.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE