TIKTOK
Din altar, pe TikTok. Sociologii cred că ÎPS Teodosie este un personaj carismatic
Arhiepiscopia Tomisului și-a făcut cont pe TikTok, rețeaua de social media preferată de tineri. În nici două zile de la lansare, contul, pe care sunt doar clipuri video cu IPS Teodosie, a strâns mii de vizualizări și de aprecieri.
Arhiepiscopia Tomisului și-a făcut „botezul” pe Tik Tok. ÎPS Teodosie: „Sunt bucuros să colaborez intens cu tinerii pe această platformă”
Arhiepiscopia Tomisului şi-a făcut cont și pe TikTok. ÎPS Teodosie vrea să fie aproape de tineri și să le transmită prin intermediul platformei de socializare învăţături creştine.
TikTok aproape de un acord cu autoritățile americane pentru a evita vânzarea
Oficialii americani şi TikTok au negociat un plan care prevede că populara aplicaţie video va face unele modificări cu privire la securitatea datelor şi guvernanţă, astfel că proprietarul aplicaţiei, firma chineză ByteDance, nu va mai fi obligată să o vândă.
„Cash stuffing” - ce este și cum funcționează tendința TikTok care te ajută să economisești bani pe timpul crizei
În timp ce cantitatea de numerar în circulație s-a micșorat treptat în ultimii ani, înlocuită de plățile contactless, o nouă tendință a apărut în rândul generațiilor mai tinere care readuce bancnotele în centrul modului în care gestionăm banii.
Social media, rampă de lansare pentru tineri talentați. Cum au ajuns adolescenții la milioane de urmăritori
Social media este despre trenduri, dar partea și mai frumoasă a acestui fenomen – atunci când este înțeles și utilizat fără abuzuri – e că, de multe ori, se transformă în rampă de lansare pentru poveștile de succes ale unor oameni simpli.
Raport: TikTok continuă să promoveze utilizatorilor conținut rusesc interzis
TikTok este din nou subiect de discuții din cauza problemelor legate de algoritmul său. Tracking Exposed, un grup european de cercetare non-profit, a descoperit că aplicația deținută de chinezi „promovează în umbră” conținut realizat în Rusia, în ciuda propriilor politici digitale.
Cum ajung utilizatorii TikTok să promoveze mâncarea nesănătoasă a marilor branduri, fără să-și dea seama
Utilizatorii de pe TikTok sunt încurajați să comercializeze produse alimentare și băuturi nesănătoase de către branduri, potrivit celui mai recent studiu din British Medical Journal.
TikTok va folosi datele personale ale utilizatorilor fără permisiunea lor. Italia vrea să impună restricții aplicației
TikTok va folosi datele personale ale tuturor utilizatorilor, fără consimţământul lor. Autoritatea italiană pentru protecţia datelor va veni cu restricții clare pentru aplicație dacă aceasta nu își va retrage modificările.