Mark Zuckerberg, CEO-ul Meta, a declarat marți dimineață, într-o postare pe Threads, că o versiune web a aplicației va fi lansată în următoarele zile. Mișcarea va permite platformei incipiente, supranumită "Twitter Killer", să concureze mai bine cu platforma lui Elon Musk, care se numește acum X.
Purtătorul de cuvânt al Meta, Christine Pai, a declarat într-un comunicat că noua experiență web cu logare le va permite utilizatorilor să posteze, să își vizualizeze fluxurile și să interacționeze cu alte postări de pe desktop. Aceasta a dăugat că echipa lucrează pentru "a aduce această experiență la paritate cu cea mobilă și va adăuga mai multe funcționalități experienței web în următoarele săptămâni".
Threads, o extindere a Instagram
De când a apărut pe scenă la începutul lunii iulie, Threads a adunat o bază inițială masivă de utilizatori, inclusiv celebrități și branduri cunoscute, tocmai pentru că este o extindere a Instagram.
Aplicația le oferă utilizatorilor Instagram opțiunea de a urmări automat aceleași conturi pe care le urmăresc pe aplicația de partajare a fotografiilor, ceea ce le oamenilor să se conecteze mai rapid cu conținutul pe care îl preferă.
Directorii companiei au recunoscut anterior că mai este nevoie de muncă la aplicație și că îi lipsesc funcții importante, precum mesageria directă și posibilitatea de a căuta conținut. Aplicația încă nu are unele dintre aceste caracteristici, dar a implementat alte actualizări în ultimele săptămâni, cum ar fi opțiunea de a vedea postările în ordine cronologică.
Aplicația seamănă foarte mult cu Twitter din punct de vedere vizual, deși o parte din formulare a fost schimbată, retweeturile fiind denumite "reposturi", iar tweeturile "threads". Meta nu s-a ferit să copieze produsele rivale în trecut. De pildă funcția Reels de la Instagram este asemănătoare cu videoclipurile de scurtă durată de la TikTok.