Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

#TheCube. Haos pe aeroporturi, oameni supărați în online: Curse întârziate cu orele sau anulate, avioane blocate, conexiuni pierdute

Nu e cea mai bună perioadă în care să zburați cu avionul. Social media abundă de postări în care oamenii reclamă curse întârziate cu orele sau chiar anulate, avioane blocate pe pistă sau conexiuni pierdute din cauza condițiilor meteo. Se întâmplă în toată Europa.

Încercăm să înțelegem mai bine de ce avem toate aceste probleme, pornind de la turbulențele care produc tot mai multe îngrijorări și mergând până la orare de zbor cu probleme.

Sunt oameni care reclamă timp de așteptare chiar și de 3-4 ore

Radu Hăngănuț, jurnalist Euronews România: Ideea de a zbura cu avionul nu pare una simplă, mai ales din cauza turbulențelor despre care se tot discută. Am văzut zilele trecute un nou caz în care au fost turbulențe pe un zbor Air Europa. 30 de pasageri ai acestui zbor au fost răniți, au avut răni ușoare din cauza acelor momente cu turbulențe. Avionul a fost nevoit să meargă spre Brazilia. Avionul zbura pe ruta Spania - Uruguay.

În țară, sunt multe probleme pe aeroporturi, mai ales pe cel din București. Foarte mulți oameni care se plâng de cum sunt organizate activitățile pe Otopeni, felul în care sunt organizate zborurile. Sunt oameni care reclamă timp de așteptare chiar și de 3-4 ore. Spun că zborurile sunt stresante și aglomerate. Se plâng de faptul că sunt situații în care copiii sunt afectați.

Pilot: Condițiile de pe Aeroportul Otopeni, inumane

Condițiile de pe Aeroportul Otopeni sunt inumane, a declarat la Euronews România pilotul Cezar Osiceanu. El a făcut însă un apel la pasageri să nu mai înjure piloții și însoțitorii de zbor și să urmeze instrucțiunile acestora pentru a evita să se accidenteze în timpul turbulențelor atmosferice.

Cezar Osiceanu, pilot: Nicăieri ca în Aeoportul Otopeni nu este această mizerie de tratament legat de tot ce înseamnă pasageri, echipaje, oameni, tot ce lucrează acolo. Otopeniul a fost calculat pentru un trafic de maxim 6 milioane de pasageri pe an. Or ei au în jur de 15. Vă dați seama ce e acolo? Și atunci toată această întârziere cauzează automat nervi, automat probleme. Deși le-am explicat pasagerilor, am cerut scuze, în momentul în care am aterizat, ne-au înjurat ca la ușa cortului. Este o chestie lipsită de respect. Noi nu avem nicio vină.

Stimați pasageri, nu îi mai înjurați pe piloți și pe stewarzi că nu au nicio vină. Țineți-vă legate centurile de siguranță pe toată durata zborulu, indiferent că este stins semnalul respectiv. Este o măsură de siguranță pentru dumneavoastră.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE