Târgul de cariere „POLIJobs” organizat de Universitatea Politehnica din București conectează companiile inovatoare din domeniul ingineriei cu studenții interesați să-și găsească un loc de muncă.
Peste 60 de companii de top au pregătit numeroase oportunități de carieră pentru studenții și absolvenții UPB: programe de burse, internshipuri, joburi part-time sau full-time, entry-level, middle-level sau senior level. Prin participarea la POLIJobs, toți cei aflați în căutarea unei oportunități de carieră au avut șansa de a discuta direct cu angajatorii.
AECTRA PLASTICS, printre companiile participante la POLIJobs
AECTRA PLASTICS, parte a Grupului Hromatka, activează în domeniul distribuției maselor plastice în Romania de peste 25 de ani. Suntem pasionați de plastic și furnizăm soluții și polimeri de înaltă performanță pentru toate industriile din România: producție de autoturisme, electronică, electrotehnică, bunuri de larg consum precum și din domenii de vârf cum ar fi cel aeronautic.
Am fost prezenți la POLIJobs din dorința de a ne extinde echipa și credem că mediul academic de la Universitatea Politehnica din București ne-a oferit șansa să cunoaștem viitori profesioniști ai echipei noastre.
Care este principala provocare a unui angajator în contextul economic și social actual
În industria petrochimică, mai exact a maselor plastice, în care noi suntem prezenți de peste 25 de ani, provocarea cea mai mare este identificarea pasionaților de chimie, a celor motivați să dezvolte proiecte de lungă durată. În cadrul firmei noastre oferim diverse specializări și cursuri personalizate nevoilor colegilor (tehnica polimerilor, cursuri de vânzări, de negociere, etc).
Provocarea este menținerea nivelului de profesionalism indiferent de fluctuațiile pieței din România. În contextul economic și social actual este important pentru noi să menținem echilibrul între partea profesională și cea personală a fiecăruia dintre colegii noștri.
Cum găsește angajatorul un limbaj comun cu noua generație de angajați
În cadrul echipei noastre noua generație este provocată chiar de către seniorii echipei care folosesc Spotify, comunică pe Snapchat și participă la celebrele festivaluri de muzică din țara noastră. Avem o dinamică de lucru frumos armonizată și deschiderea noastră este mare pentru noutățile tehnologice și mai ales cele digitale. Limbajul comun cu noua generație este limbajul comuniunii, al apartenenței și al profesionalismului.