Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Țineți minte acest joc de cuvinte: gentle-minioni. #Gentleminions, în engleză, cu hasthgag.

Este o întreagă nebunie pe TikTok, generată de lansarea noului film „Minions: The Rise of Gru”, care a avut încasări uriașe în weekendul de debut. Dar nu calitatea producției are de-a face cu fenomenul, ci publicul din cinematografe.

Îmbrăcați la patru ace, cu banane în mâini

Iată că matematica funcționează altfel în Social Media: avem o piesă cu lipici la public, în acest caz parodia Yeat, a lui Rich Minion. La care adăugăm armate de adolescenți la patru ace, înarmați cu banane și încolonați spre sălile de proiecție.

Unde, să zicem, că ar fi totul în regulă dacă s-ar limita la a urmări filmul. În schimb, în momentul în care pe ecran rulează celebrul generic din filmele cu Minioni, gentlemenii de ocazie se ridică și aplaudă.

Pe TikTok, un clip cu acest moment a strâns peste 35 de milioane de vizualizări. La fel de popular este și hashtagul #gentleminions.

Unele cinematografe refuză să mai proiecteze filmul

Sigur, gluma e glumă până la un punct. În timp ce Universal Pictures e într-o frenrezie totală de când cu trendul, nu doar că alți spectatori îi critică pe tineri, unele cinematografe refuză să mai proiecteze The Rise of Gru.

Sau fac precizări. De exemplu, filmul a fost retras, apoi reintrodus cu precizarea că nu mai intră nimeni în costum în sală, iar grupurile mari de minori trebuie însoțite de adulți.

Altfel, potrivit The Hollywood Reporter, chiar asistăm la un fenomen în materie de public. Succesul producției se datorează adolescenților cu vârste cuprinse între 13 și 17 ani: ei reprezintă grosul spectatorilor. Este un segment la care, în mod traditional, filmele de animație ajung cu greutate.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE