Mario Iorgulescu a fost condamnat definitiv la 13 ani și 8 luni de închisoare, a decis Curtea de Apel București. În prima istanță, fiul lui Gino Iorgulescu primise o condamnare de 15 ani și 8 luni de închisoare de la Tribunalul București.
De asemenea, Curtea de Apel Bucureşti a anulat decizia tribunalului prin care Mario Iorgulescu trebuia să plătească către doi membri ai familiei bărbatului ucis de el în accident sumele de 200.000 euro - daune morale şi 100.000 lei daune materiale, urmând ca aceste daune să fie achitate de societatea de asigurări CITY INSURANCE SA, societate care se află însă în faliment.
Mario Iorgulescu a fost găsit vinovat în cazul accidentului mortal pe care l-a provocat în anul 2019, în timp ce conducea băut, drogat și cu viteză. Șoferul pe care l-a accidentat a murit.
De atunci, Mario Iorgulescu a fost transferat de familie în Italia și a fost internat în mai multe clinici. Deși s-au emis două mandate europene de arestare pe numele său, magistrații italieni au refuzat să-l extrădeze pe motiv că starea psihică nu-i permite să participe la procesul penal din România.
Mario Iorgulescu avea o viteză de 162 km/h în momentul accidentului
Procurorii notează că, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şoseaua Chitilei şi Strada Teodor Neagoe.
Potrivit anchetatorilor, Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h, în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat, care a decedat pe loc.
Din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum, explică procurorii.