Tentativa de asasinat a relansat campania electorală a lui Donald Trump, este de părere Corina Drăgotescu, jurnalist român stabilit în Statele Unite.
Ea a povestit la Euronews România că evenimentul este speculat inclusiv din punct de vedere comercial. Pe internet au început să se vândă deja tricouri cu chipul însângerat al lui Donald Trump, ținând pumnul ridicat.
Momentul împușcăturii a reactivat și simpatia față de Trump
Corina Drăgotescu, jurnalist: Momentul împușcăturii a reactivat și simpatia față de Trump a celor care nu erau foarte siguri și, cu siguranță, baza electorală.
Este un eveniment politic care este speculat de toate taberele, de toate grupurile de interese, de grupurile de business. Mi-am comandat si eu tricou cu celebra fotografie cu Trump cu pumnnul sus și cu sângele pe față. În câteva ore, au apărut la vânzare. Cumva se revigorează totul în jurul acestui tragic eveniment din perspectiva consumeristă americană.
Au apărut tricouri cu chipul însângerat al lui Donald Trump
Fondurile care se strâng acum pe rețelele sociale, fie pentru răniți, fie pentru Trump sunt absolut fabuloase. Deci, cumva, industria de pornit bani, atât de important pentru America, a pornit cu motoare turate la maxim. Trump câștigă, cel puțin recâștigă simpatia bazei sale electorale, care erau un pic cam obosită de această campanie extrem de lungă. Că, practic, campania nu a început acum. Campania a început din secunda doi din care a ieșit de la Casa Albă și asta va da un alt start campaniei generale din Statele Unite.
Primul său gând a fost să-și regăsească pantoful
Din această perspectivă, a gestului spectaculos, Trump a câștigat de departe. Biden, săracul, nu se poate ridica de jos nici când cade în locul limpede. Trump s-a ridicat și, nu numai că s-a ridicat, a avut prezența de spirit, pentru că este un animal politic, de a face acel gest cu punmul sus și cu îndemnul la luptă. Asta mă uimește. Primul său gând a fost să-și regăsească pantoful.