Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Ce sunt ieșirile offsite și cum încearcă marile companii să convingă angajații să nu renunțe la job

Imaginați-vă că vă treziți pentru o oră de yoga de dimineață devreme pe dealurile din Piemont. Lecții de tir cu arcul cu vedere la un castel uriaș, limuzine, hoteluri de cinci stele și restaurante cu stele Michelin. Dar aceasta nu este o sărbătoare. Aceasta este o companie offsite.

Pe măsură ce ieșim din blocajele și restricțiile pandemice, multe companii mențin un model complet la distanță.

În unele cazuri, interacțiunile în persoană au devenit un lucru din trecut. Munca de la distanță creează un echilibru mai bun între viața profesională și viața privată pentru mulți. Dar pentru companii, poate fi dificil să stabilească o cultură puternică a echipei.

Unii caută destinații îndepărtate, hoteluri de lux și experiențe proiectate meticulos pentru a construi încrederea între angajați și, în cele din urmă, pentru a-i menține în companie. Iată mai multe detalii despre această tendință și de ce este importantă.

Ce este o companie offsite?

Offsite-urile sunt zile de teambuilding care sunt concepute pentru a face totul, de la apropierea angajaților la brainstorming până la discutarea problemelor care îi face pe angajați să plece.

Deși s-ar putea să vă gândiți la o zi de teambuilding a companiei, în care angajații sunt înghesuiți într-o sală de conferințe înfundată făcând exerciții de încredere, ei arată foarte diferit în 2022.

Acum, și mai ales pe măsură ce ieșim din pandemie, companiile estompează linia dintre muncă și vacanță, pentru a păstra un bastion asupra culturii companiei.

Cum este o vacanță de teambuilding în 2022?

Au existat rapoarte conform cărora Uber își ducea angajații la un concert Beyoncé în Las Vegas, o tabără de vară WeWork alimentată de băutură și excursiile fastuoase de „glamping”.

The New York Post a raportat că proprietarul unei companii de recrutare din Chicago „a folosit banii economisiți de compania ei pentru chiria unui birou în 2020 și 2021 pentru a plăti 80.000 de dolari [82.500 de euro] pentru ca angajații săi să facă o excursie de trei zile la Cabo San Lucas, Mexic, în februarie.”

Ce destinații sunt cele mai populare pentru companiile offsite?

Solomon spune că firmele americane se uită spre Europa mai mult ca niciodată și se așteaptă ca acest lucru să continue și anul viitor. El explică că aceasta este o reacție la blocajele din cauza pandemiei.

„Oamenii au ratat Europa ... Mulți dintre acești directori sau oameni care ajung în afara terenului, care ar fi putut călători în mod regulat în Europa, au ratat-o”, spune el. „Așadar, ideea ca o companie să facă un offsite împușcă doi iepuri dintr-o lovitură.”

Acolo unde există un gol pe piață, vor apărea noi companii pentru a-l umple. Europa vede o serie de noi afaceri care proiectează și găzduiesc excursii de teambuilding ale companiei. Din nou, nu vorbim despre o sală de conferințe sau un prânz de afaceri.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE