Clienții care și-au făcut asigurare RCA la Euroins își recuperează cu greu banii mai ales după ce compania nu mai poate fi contactată.
Conform procedurii, asigurații pot denunța polița RCA până pe 8 septembrie, doar după ce trimit către Euroins un mail cu toate datele clientului și ale contractului.
Apoi, cu acceptarea denunțării din partea Euroins, fiecare asigurat se poate adresa Fondului de Garantare a Asiguraților pentru recuperarea sumei de bani alocată lunilor rămase neasigurate. Însă, pentru foarte mulți asigurați răspunsul de la Euroins nu mai vine. Adresa de email reziliere@euroins.ro nu mai funcționează. Polița este valabilă doar până pe 8 septembrie 2023.
Până în acest moment, Fondul de Garantare a Asiguraților a restituit banii a peste 7.500 clienți, plățile efectuate însumând aproape 27 de milioane de lei. În ultimii ani, după insolvența a patru companii de asigurări, Fondul totalizează peste 400 de milioane de lei.