Huawei este una dintre companiile care au participat la Târgul de cariere „POLIJobs” 2023, organizat de Universitatea Politehnica din București. Târgul a conectat afacerile inovatoare din domeniul ingineriei cu studenții interesați să-și găsească un loc de muncă.
Descrierea companiei
Huawei este un furnizor de soluții de tehnologie a informației și comunicațiilor (ICT), la nivel mondial. Condus de un angajament pentru operațiuni solide, inovare continuă și colaborare deschisă, Huawei deține un portofoliu competitiv de soluții ICT end-to-end în rețele de telecomunicații și întreprinderi, dispozitive, tehnologii și servicii. Soluțiile, produsele și serviciile noastre sunt utilizate în peste 170 de țări și regiuni, deservind peste o treime din populația lumii.
Huawei TAC România caută oameni care împărtășesc viziunea noastră: să îmbogățească viața prin comunicare și să construiască o lume mai bine conectată.
Cum arată jobul și angajatul viitorului
Angajatul viitorului în industria de telecomunicații va trebui să fie adaptabil, cu sete de cunoaștere și orientat către tehnologie, dat fiind faptul că această industrie se schimbă și evoluează extrem de rapid.
Pe lângă skill-urile tehnice și deschiderea către învățare continuă, angajatul viitorului trebuie să dețină și skill-uri sociale. În lucrul cu clienții, comunicarea eficientă și abilitățile interpersonale sunt aspecte vitale, ce vin în completarea aptitudinilor tehnice. Astfel, angajatul viitorului va trebui să fie pregatit să se adapteze la schimbări tehnologice și sociale, pentru a rămâne competitiv în acest domeniu.
Perspectiva companiei asupra tehnologiei și pieței muncii
Odată cu dezvoltarea tehnologiei, piața muncii din România a fost puternic influențată, atât în ceea ce privește tipurile de locuri de muncă, sau felul muncii, cât și modul prin care oamenii își găsesc locuri de muncă.
În domeniul telecomunicațiilor, dezvoltarea tehnologiei a deschis foarte multe oportunități, în special pentru angajatii dornici de a învăța noi informații și de a lucra cu tehnologii precum IoT, Wireless și multe altele.
Modul de comunicare și interacționare cu clienții a fost, de asemenea, influențat de dezvoltarea tehnologiei, prin implementarea și utilizarea platformelor digitale de asistență. Pentru a putea răspunde cerințelor industiei în evoluție, dorința de învățare continuă a candidaților este extrem de importantă, pentru a acumula competențele și specializările necesare.