Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

(P) POLIJobs. Axway dă „voce” angajaților. Promisiunile făcute de companie

Târgul de cariere organizat de Universitatea Politehnica din Bucureşti (UPB), POLIJobs, care conectează companiile inovatoare cu unii dintre cei mai străluciți studenți ingineri, a ajuns la cea de-a V-a ediție și va avea loc în perioada 16-17 noiembrie, între orele 10.00-17.00, în Hol AN din Rectorat.

𝗣𝗲𝘀𝘁𝗲 𝟲𝟬 𝗱𝗲 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗮𝗻𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗼𝗽 𝗱𝗶𝗻 𝗱𝗼𝗺𝗲𝗻𝗶𝘂𝗹 𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻𝗲𝗿𝗶𝗲𝗶 au pregătit numeroase oportunități de carieră: programe de burse, internshipuri, joburi part-time sau full-time, entry-level, middle-level sau senior level.

20 de ani de servicii de digitalizare pentru companii, peste 11000 clienți din 100 de țări

Printre companiile participante se numără și compania Axway. Axway România este una dintre filialele companiei multinaționale Axway, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business în comunicare, gestionarea fluxului de date (intern, extern, pe dispozitive mobile IoT și Cloud), de integrare a datelor, management și analiza a proceselor de business.

Compania Axway are sediul principal în Phoenix, Arizona iar centre de dezvoltare în Franța (Lyon și Paris), în România (București), în Bulgaria (Sofia) și în Statele Unite (Scottsdale, Arizona și Santa Clara, California). De asemenea, are diverse centre de suport, inclusiv unul în Noida, India. Achiziția SCI în 2013 a condus la înființarea sediului regional Axway în America de Sud la São Paulo, în Brazilia.

Ne întâlnim online mereu cu candidații, acum mai mult ca oricând, așa că dorim să participăm la târgul Polijobs să ne vedem și face-to-face. Vrem o interacțiune reală cu candidații, să cunoască echipa și ca ei să aibă ocazia de a asocia o față umană companiei Axway.

Care este principala provocare a unui angajator în contextul economic și social actual

Ceea ce definește cultura Axway este spiritul comunității, un loc în care fiecare poate avea o voce și se simte recunoscut, de unde deviza noastră “better together”. În contextul actual, economic și social, considerăm că doar împreună, cu empatie și sprijin, putem evolua către deviza “winning together”.

Cum găsește angajatorul un limbaj comun cu noua generație de angajați?

Între angajații Axway, limbajul comun ține de flexibilitatea orelor de muncă, a prezenței la birou și spiritul inovației, dorința de a învăța constant și evolua profesional. Un angajator ce oferă autonomie, un echilibru viață personală-muncă și noi oportunități profesionale, vorbește limbajul noii generații de angajați.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE