Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Modul inedit prin care se promovează Serbia. În orașele mari s-a observat o explozie a vizitelor turistice

Serbia își promovează la târgurile de turism patru produse turistice: city break-urile, festivalurile, stațiunile montane dedicate schiului și obiectivele culturale refăcute. Cei mai mulți turiști provin din Europa de Est. De exemplu, bulgarii rezervă cele mai multe locuri, în special pentru Revelion.

Brandul turistic al Serbiei este dezvoltat doar de guvern, iar guvernul desfășoară acum o campanie sub sloganul: „Experimentează Serbia”, adică nu doar veniți să o vizitați, ci experimentați ceea ce este cu adevărat țara și ce are de oferit.

Cu această campanie, guvernul este prezent la toate târgurile comerciale și cele de turism de peste tot în lume și face reclamă din plin în mediul online, în special pe rețelele de socializare.

Face reclamă la patru produse turistice. Unul îl reprezintă city break-urile, „Vizitați orașele sârbe”. În orașele mari precum Belgrad, Novi Sad și Niș s-a putut observa o explozie a vizitelor turistice, în special în Belgrad, datorită nopților pline de viață.

Bulgarii rezervă cele mai multe locuri în restaurante, centre turistice și hoteluri

Cel de-al doilea produs îl reprezintă stațiunile de schi. Cel puțin trei resorturi montane sunt dezvoltate de la an la an tot mai mult și au apărut pe harta de schi a Europei.

Cel de-al treilea produs îl reprezintă festivalurile. În Serbia sunt unele din cele mai importante festivaluri, de exemplu „Exit”, în Novi Sad, „Guca”, în vestul Serbiei, pentru muzică folk, și „Festivalul Berii”, din Belgrad.

Nu în cele din urmă, este și o ofertă culturală, drumurile Imperiului Roman. Au fost construite 13 drumuri romane pe ce este acum teritoriul Serbiei. De asemenea, sunt multe circuite, mai ales de-a lungul Dunării, unde chiar și Uniunea Europeană a investit bani în reconstrucția unor străvechi fortărețe și situri arheologice.

Acestor patru produse li se face reclamă, iar majoritatea turiștilor care vin în Serbia acum sunt din regiune, din Bosnia, Croația, mai ales din Bulgaria. Bulgarii rezervă cele mai multe locuri în restaurante, centre turistice și hoteluri, în special pentru Revelion.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE