Jeremy Scott a venit la Moschino în 2013 și a adus cu el mult umor și designuri preluate din cultura pop urbană și din consumerismul american. A creat colecții inspirate din cele mai populare branduri globale: Barbie, McDonalds, Coca Cola și a dublat cifra de afaceri a casei de modă din Italia.
La momentul respectiv, Moschino era deja intrat in agenda celebrităților, după ce Madonna si Lady Gaga au avut outfituri de la brandul italian create de directorul creativ de atunci, Rosella Jardini.
Jeremy Scott le-a dat adidașilor aripi
În 2014, Jermey a lansat o colecție specială pentru turneul lui Katy Perry cu emoticoane iar în 2015 a creat o ținută specială pentru Madonna – făcută din cristale Swaroski. Datorită abordării inedite a colaborat și cu Longchamp, Swatch dar și Adidas – și le-a dat sneakerșilor aripi și i-a accesorizat cu jucării. Iar nouă ne-a oferit un parfum ambalat într-o sticlă de spray de geamuri.
Încă de la prima sa colecție din 1997, pe care a creat-o sub propriul nume, designerul și-a impus fără teamă stilul excentric, când a prezentat o colecția cu o tematică ceva mai aparte: accidente de mașină, în care modelele purtau tocuri bandajate de picior.
Așa, și-a câștigat porecla de „fashion last rebel” . Pentru că, spune el, vrea doar să facă haine cool. O poreclă bună pentru urmașul fondatorului casei de modă italiană, Franco Moschino,care la rândul său avea un simț al umorului bine dezvoltat, fapt care s-a văzut și în creațiile sale, care erau inspirate din poveștile cu zâne.
Revenind la Jeremy – a atras rapid atenția și marilor designeri. Karl Lagerfeld, directorul creativ al casei de modă Chanel a spus despre el că este singurul om care ar putea să îl urmeze la conducerea casei de modă din Franța.
Colecția „fake news” a atras atenția asupra știrilor false
Și cum abordează temele importate cu care ne confruntăm în ziua de astăzi, în 2019 a scos o colecție care „lupta” împotriva știrilor false. Colecția denumită simpli: Fake News – iar hainele alb-negru, scoase parcă din anii 80, aminteau de paginile din ziar. Inspirația i-a venit din tabloide și s-a asigurat să își exprime punctul de vedere scriind cu litere mari pe piesele din colecție:Haos și Scandal, și să coasă, fără temere, numele ziarelor de scandal pe haine.
Jeremy a copilărit la o fermă din Kansas City,Missouri. Și-a dorit atât de tare să ajungă designer și să locuiască în Paris încât a luat lecții de franceză la 14 ani.