Euronews, cu sediul central la Bruxelles, și-a consolidat rolul de cel mai important furnizor de știri axate pe Europa, atingând un număr fără precedent de 31,5 milioane de utilizatori activi lunar și 1,06 miliarde de pagini vizualizate pe platformele sale digitale deținute în 2024, marcând un record istoric de audiență.
Cu noua sa strategie editorială axată pe acoperirea originală și aprofundată a politicii europene, Euronews continuă să atragă audiențe de top, inclusiv lideri globali, factori de decizie politică, executivi și actori influenți care modelează Europa și lumea, potrivit Euronews.com.
Conținutul video al rețelei, la 1,6 miliarde de vizualizări video în 2024
În 2024, conținutul video al rețelei a înregistrat, de asemenea, un angajament remarcabil, cu peste 1,6 miliarde de vizualizări video.
Consolidându-și poziția de lider în jurnalismul paneuropean, adresându-se diverselor audiențe de pe continent prin intermediul platformelor digitale majore și al formatelor inovatoare, unele dintre realizările-cheie din 2024 includ 65,7 milioane de buletine informative trimise în 12 limbi și în 27 de formate de buletine informative, precum și 220 000 de abonați activi la buletinele informative care beneficiază de actualizări zilnice și săptămânale.
În plus, podcasturile noastre au înregistrat 1,7 milioane de descărcări, cu un succes remarcabil pentru Radio Schuman, podcastul zilnic de afaceri europene, și Tech Talks.
În plus, Euronews are o comunitate înfloritoare de 33,2 milioane de urmăritori pe YouTube și pe platformele de social media și 2,8 miliarde de impresii pe platformele de socializare, ceea ce subliniază anvergura globală a rețelei.
Claus Strunz, CEO și director editorial al Euronews a declarat: „De când redacția s-a mutat la Bruxelles, am înregistrat cifre din ce în ce mai puternice. Cei care folosesc Euronews primesc informații neutre. Într-un mediu tot mai polarizat, acest lucru devine un atu tot mai valoros. Suntem încântați că publicul nostru apreciază abordarea noastră jurnalistică.”
Comentând despre planurile viitoare ale Euronews pentru 2025, Ali ihsan Aydin, șeful departamentului digital, a explicat: „În acest an, explorăm modalități noi și inovatoare de a face conținutul nostru unic disponibil în mai multe limbi și accesibil pe toate platformele pe care se implică europenii.”
„În timp ce audiențele de știri de top rămân obiectivul nostru principal, Euronews își extinde, de asemenea, raza de acțiune în întreaga Europă prin jurnalismul nostru de serviciu și strategia de conținut vertical, ajutând audiențele să navigheze printre întrebările vieții de zi cu zi și oferindu-le posibilitatea de a face alegeri mai inteligente și mai sănătoase”, a adăugat el.
Știri imparțiale în care lumea are încredere
De la lansarea sa în 1993 în Franța, Euronews a furnizat știri imparțiale în care publicul din întreaga lume are încredere, fiind disponibil în 495 de milioane de case din 160 de țări, inclusiv 82% din casele din Europa.
Euronews ajunge la peste 400 de milioane de oameni în fiecare lună, fie la televizor, fie pe toate dispozitivele conectate. 300 de jurnaliști de peste 30 de naționalități diferite lucrează în cadrul edițiilor Euronews în 13 limbi, acoperind știrile europene și mondiale 24 de ore din 24, 7 zile din 7.