Omul de afaceri Dan Șucu a lansat un semnal de alarmă cu privire la cheltuielile masive făcute pentru campania electorală a lui Călin Georgescu. Șucu estimează că întregul suport de pe rețelele sociale ar fi costat peste 50 de milioane de euro.
Șucu a subliniat că aceste cheltuieli sunt „uriașe și netransparente” și a cerut autorităților să clarifice sursele de finanțare, avertizând că publicul ar trebui să știe cine se află în spatele unor astfel de sume înainte de a vota.
”Dacă vorbim acum de sprijinul financiar pentru finanațarea unei campanii electorale, eu, personal, ca și om de afaceri și majoritatea celor care sunt aici prezenți, noi lucrăm cu sute de mii de clienți.
Mesajul nostru comercial ne străduim să ajungă cât mai eficient posibil și cât mai puțin alterat către sute de mii de oameni.
Cam ceea ce se întâmplă și în zona politică. Noi cunoaștem costurile normale de transmitere a peste 100 de milioane de postări într-o zi și estimăm că ce s-a cheltuit până acum depășește 50 de milioane de euro.
Mai mult decât atât, sunt zile în care, după calculele noastre simple, se cheltuie peste trei milioane de euro, doar pe postări. Este netransparent. Eu, înainte de a vota mi-aș dori să cunosc cine investește toate sumele acestea.
Trebuie să fim în cunoștință de cauză când votăm. Trebuie să cunoaștem aceste lucruri.
Probabil că autoritățile române trebuie să divulge ce se întâmplă acolo și cine pentru că altfel rămânem la părerea că poate există oameni extrem de controversați care sunt în spatele acestor sume de bani.
Repet, aici nu există o părere, că eu nu sunt alarmist, noi suntem oameni care construim, dar costurile de comunicare sunt clare, noi le știm, ne lovim de ele zi de zi, nu suntem pușculițele vreunui politician, suntem oameni care ne-am construit afacerile de la zero, ne adresăm la sute de mii, milioane de clienți, suntem oameni de afaceri care cunoaștem toate aceste componente, iar costurile acestora nu înțelegem cine le suportă”, a declarat omul Dan Șucu.