Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Pasajul Doamna Ghica din București, deschis circulației. Proiectul trebuia să fie gata încă din 2020

După trei ani de întârzieri și lucrări amânate, Pasajul Doamna Ghica din Capitală a fost deschis joi circulaţiei rutiere.

"Podul Doamna Ghica e parte (...) - şi marea lui utilitate se va vedea când o să avem întreg inelul median - e parte din alte lucrări de infrastructură pe care le facem, cele mai importante din această perioadă fiind modernizarea liniilor de tramvai. Am semnat raportul Comisiei de atribuire pentru şase din cele unsprezece pentru care s-au depus oferte. Suntem într-o fază avansată cu înnoirea flotei, 100 de autobuze electrice, 100 de troleibuze în plus faţă de cele 100 de tramvaie, toate acestea pentru a aduce ceea ce fac oraşele occidentale de mult timp - a încuraja oamenii să folosească transportul în comun", a afirmat primarul municipiului Bucureşti, Nicuşor Dan.

Lucrările au fost întrerupte de mai multe ori

Lucrările ar fi trebuit să fie finalizate încă din 2020, însă edilul general a spus că Primăria Municipiului Bucureşti a respectat calendarul pentru deschiderea circulaţiei rutiere pe Pasajul Doamna Ghica.

"Asta înseamnă (...) că atunci când primăria este serioasă şi plăteşte există în România firme serioase care se ţin de cuvânt", a punctat edilul general al Capitalei.

La rândul său, viceprimarul Capitalei Stelian Bujduveanu a anunţat că de la 1 octombrie tramvaiul Imperio va intra pe linia 21 şi va produce "o schimbare radicală" în transportul în comun.

Întârzierile au generat, între timp, șoferilor și celor care locuiesc în zonă, alte probleme.

Șofer: "De ajutat ajută, dar unde sunt locurile de parcare? Aici erau locuri de parcare. Eu locuiesc în zonă, unde parchez mașina?"

Pasajul are două benzi pe sens și o lungime de 216 metri, iar proiectul a costat peste 110 milioane de lei.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE