Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Autoritățile franceze interzic candidaților politici să aibă Twitter Blue înainte de alegeri

Comisia pentru conturi de campanie și finanțare politică din Franța, CNCCFP, a precizat într-un mesaj pe site-ul de socializare că bifa albastră de verificare va fi considerată o formă de "publicitate sponsorizată", potrivit Euronews Next.

Legislația franceză interzice candidaților orice formă de publicitate comercială în presă sau în orice mijloc de comunicare audiovizuală în cele șase luni care preced alegerile.

"Twitter Blue permite, în special, creșterea vizibilității unui cont și a razei de acțiune a mesajelor difuzate. Acest abonament plătit, prin funcționarea și scopul său, este o nouă metodă de sponsorizare publicitară", a adăugat autoritatea franceză pentru conturi de campanie într-un tweet.

Bifa albastră, o opțiune pentru care trebuie să plătești

O bifă de verificare albastră pe Twitter certifica anterior autenticitatea unui cont pe platforma de socializare și a fost folosită pe scară largă de personalități politice, instituții, mass-media și celebrități.

De când miliardarul Elon Musk a achiziționat Twitter, anul trecut, a implementat un nou sistem în care bifa albastră a devenit o opțiune pentru care trebuia să plătești, cu avantaje precum posibilitatea de a posta tweet-uri mai lungi sau de a primi mai multă vizibilitate pentru 11 euro pe lună.

În schimb, conturile oficiale ale organizațiilor guvernamentale sau ale oficialilor au acum o bifă gri pe conturile lor de Twitter, în timp ce întreprinderile au un semn galben lângă numele lor.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE