Târgul de cariere organizat de Universitatea Politehnica din Bucureşti (UPB), POLIJobs, reprezintă oportunitatea prin care companiile de top pot recruta studenți de perspectivă. Evenimentul a ajuns cea de-a cinc ediție și va avea loc în perioada 16-17 noiembrie, între orele 10.00-17.00, în Hol AN din Rectorat.
𝗣𝗲𝘀𝘁𝗲 𝟲𝟬 𝗱𝗲 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗮𝗻𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗼𝗽 𝗱𝗶𝗻 𝗱𝗼𝗺𝗲𝗻𝗶𝘂𝗹 𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻𝗲𝗿𝗶𝗲𝗶 au pregătit numeroase oportunități de carieră: programe de burse, internshipuri, joburi part-time sau full-time, entry-level, middle-level sau senior level.
Cegeka, furnizor european de soluții IT, vine la POLIJobs
Cu peste 5.500 angajați la nivel de grup în Europa, dintre care aproximativ 900 activează pe piața din România și Moldova, Cegeka este prezentă pe piață românească din 2012.
Cegeka este un furnizor european de soluții IT, incluzând servicii de dezvoltare de aplicații end-to-end, cât și de IT team extension, servicii Cloud, infrastructură IT, cybersecurity, servicii de date și automatizare, precum Artificial Intelligence/Machine Learning, Business Intelligence, RPA, IoT, DevOps. Cegeka își ajuta clienții să rămână relevanți în mediul digital, dincolo de digitalizare și evoluție în cloud, oferind soluții care au un impact real asupra business-ului clienților.
Cu ocazia lansării celei de-a patra ediții a Academiei Cegeka, destinate exclusiv studenților, am decis să participăm ca parteneri PoliJobs. Unul dintre obiectivele noastre este facilitarea integrării tinerelor talente in domeniul IT.
„În următoarea ediție de Cegeka Academy ce va avea loc în perioada Februarie – Mai 2023, ne propunem să selectam cei mai buni 100 de studenți înscrisi ce vor avea de parcurs cele 3 luni de Academie atât în materie de informații teoretice, cât și proiecte de echipă și aplicări practice ale cunosțintelor. Unul dintre scopurile Academiei a fost dintotdeauna formarea tinerilor talente, oferirea unui mediu de învațare ghidată de mentori cu senioritate în domeniu și experiența pe proiecte diverse și bineînțeles, cu oportunitatea de angajare în cadrul companiei Cegeka.
Un aspect nou pentru Cegeka Academy 2023 este introducerea a două streamuri noi, respectiv un stream de DevOps și unul de QA; în fiecare an ne propunem să abordăm noi direcții actuale de învățare, adaptate la realitatea din piață și, de asemenea, ne dorim să creăm contextul optim pentru studenții care vor să se dezvolte în această arie”, a declarat Ovidiu Pinghioiu, director Applications Profit Center - Cegeka Romania, despre Cegeka Academy 2023.
Principala provocare a Cegeka în contextul economic și social actual
Oricare ar fi contextul, reziliența, adaptabilitatea si flexibilitatea sunt principii esențiale ce ne însoțesc strategia internă în cadrul companiei Cegeka. Astfel, am creat #MomentsThatMatter, un concept cheie ce a dat nașterea unei campanii de evenimente interne atât offline, cât și online, orientate pe nevoile colegilor noștri.
„În ultimii doi ani, problemele sanitare au accelerat digitalizarea proceselor în companiile românești. S-au creat noi modele de muncă și strategii de resurse umane, iar tehnologiile au influențat enorm modul în care oamenii lucrează și colaborează, actualizarea lor periodică devenind unul dintre obiectivele noastre de referință.
Dorim astfel să încurajăm fiecare om să caute sensul în munca sa, să își aloce timp pentru a crea conexiuni și să își mențină motivația. Credem că fiecare angajat reprezintă cel mai bun ambasador al companiei, iar prioritatea noastră strategică o reprezintă starea de well-being a lor, pe care o asigurăm prin cele trei arii principale pe care le abordăm: zona de atragere și recrutare, retenția, și implicarea în societate.
Investim mult în zona de skills management, un proces prin care înțelegem, dezvoltăm și punem în practică abilitățile valoroase identificate sau dorite pentru fiecare angajat, precum și un mod de coordonare eficientă a resurselor, prin programe de training adaptate la nevoi reale. Prin on‑boarding-ul și mentoring-ul bine conturate, precum și menținerea unei culturi organizaționale sănătoase, ne propunem să facilităm comunicarea între membrii fiecărei echipe, în regim hibrid sau fata in fata.
În contextul în care vremurile sunt tulburi și riscante, misiunea noastră este să oferim siguranta si sa raspundem nevoilor pe care le resimt colegii noștri. Prin raportarea la feedback-ul acestora, la piata si la alti angajatori reusim sa ne adaptam in mod flexibil pentru a putea impaca mai multe paliere. Teama unor decizii neinspirate când viitorul este imprevizibil, este un paradox în care operăm, însă industria IT este dinamică și am învățat că singura contanta este schimbarea continuă, adaptarea și (re)învățarea”, menționează Andra Antonescu, director al Departamentului de Resurse Umane din Cegeka România.
Cum găsește Cegeka un limbaj comun cu noua generație de angajați
O prioritate în Cegeka sunt tinerele talente; organizăm cea de-a IV-a ediție de Cegeka Academy, destinată în exclusivitate studenților, iar din edițiile trecute mulți studenți au devenit colegi în Cegeka. Aceștia aduc un suflu proaspăt și idei noi, care ne provoacă să ne actualizăm constant modul în care abordăm lucrurile. În cadrul companiei noastre, 47% dintre colegi au între 30-39 ani, iar 31% între 25-29 ani, astfel că există un echilibru și nu se resimt diferențe mari între generații.
Dinamismul domeniului IT ne învață ne adaptăm rapid la schimbări, uneori într-un interval foarte scurt de timp, căpătând astfel o dexteritate în modul în care acționăm. Integrăm în mod natural orice modificări și îmbunătățiri propuse din partea generațiilor mai tinere și ne bucurăm de implicarea lor continuă în optimizarea proceselor noastre de lucru.