Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

(P) Grupul Radisson Hotel își extinde oferta de hoteluri și apartamente cu o proprietate spectaculoasă în stațiunea Mamaia

Radisson Hotel Group își extinde oferta hotelieră pe litoralul Mării Negre din România. Proiectul va avea ca rezultat dezvoltarea Radisson Blu Hotel & Residences din Mamaia, cea mai mare și atractivă stațiune de pe litoralul românesc.

Proiectul de ultimă generație, cu două turnuri, va include un mix de 234 de camere de hotel și 102 de reședințe de marcă, oferind facilități și servicii de neegalat atât vizitatorilor interni, cât și celor internaționali.

Suntem onorați și mândri de acestă colaborare. Radisson Blu Hotel & Residences reflectă viziunea noastră despre ospitalitate și experiența completă pe care dorim să o oferim vizitatorilor. Noua destinație din Mamaia introduce elemente unice, facilități și dotări din categoria luxury, precum și servicii personalizate menite să stabilească un nou standard în ospitalitate pentru clienți”, a declarat Alexandru Manea CEO & Founder Monarc Properties.

Designul proiectului reflectă stilul Radisson Blu, beneficiind de susţinerea echipei tehnice și de design a Grupului, precum  și de viziunea arhitecților locali de la firma Cumulus. Design-ul combină într-o manieră aparte materialele de calitate și finisajele prețioase, incluzând cele mai noi tehnologii astfel încât vizitatorii să se bucure de o experiență premium. Proprietatea va include o varietate de camere, de la cele standard la suite prezidențiale de lux, cu o suprafață de 350 m², inclusiv terase mari. Turnul în care se vor regăsi apartamentele va oferi unități variind de la garsoniere cu o suprafață de 37 m², la apartamente cu una, două și trei camere, până la apartamente duplex spațioase cu patru camere, de până la 116 m².

Clienții se vor bucura de o gamă extinsă de facilități, inclusiv un bar în lobby și un restaurant cu o terasă spațioasă, un bar în aer liber la piscina amplasată la etajul al patrulea. Hotelul va avea o sală de banchet mare și patru săli de întâlniri suplimentare multifuncționale, însumând o suprafață de 1.800 m² pentru organizarea evenimentelor  corporate sau private. În plus, complexul va avea și un centru spa și fitness de 500 m², facilități de wellness și o piscină de mari dimensiuni în aer liber, asigurând o experiență completă și luxoasă pentru toți vizitatorii.

Mamaia a fost din punct de vedere istoric principala destinație a românilor la Marea Neagră și rămâne cea mai populară stațiune din regiune. Situat lângă orașul Constanța, Radison Blu Hotel & Residences din Mamaia își propune să atragă turiști și  oameni de afaceri din România și țările învecinate, fiind o destinație perfectă pentru vacanțe, precum și evenimente private și corporate. Hotelul va funcționa pe tot parcursul anului, oferind o experiență de lux într-o locație privilegiată pe malul Lacului Siutghiol și la doar câțiva pași de plajele cu nisip de la Marea Neagră.

David Jenkins, Vicepreședinte Business Development la Radisson Hotel Group, declară: Acest proiect este o dovadă a angajamentului continuu al Mamaiei de a-și îmbunătăți infrastructura turistică și de a oferi experiențe excepționale vizitatorilor săi. Pentru Radisson Hotel Group, România rămâne o țară de interes pentru dezvoltarea hotelieră, pe măsură ce ne extindem portofoliul pentru a include destinații de agrement și a ne îmbunătăți ofertele de hoteluri și apartamente cu servicii. Cu investiții semnificative în infrastructură și activități promoționale, Mamaia continuă să se poziționeze ca o destinație de top pe tot parcursul anului, iar noua noastră proprietate este de așteptat să atragă o gamă diversă de călători”.

Radisson Hotel Group

Radisson Hotel Group este un grup hotelier internațional în expansiune rapidă care operează în EMEA și APAC, cu peste 1.460 de hoteluri în funcțiune și în curs de dezvoltare în +100 de țări. Promisiunea globală de brand a grupului este Every Moment Matters cu semnătura Yes I Can!

Portofoliul familiei de mărci Radisson include Radisson Collection, art'otel, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson și Prize by Radisson reunite sub o singură umbrelă comercială. marca Radisson Hotels.

Radisson Rewards este programul de loialitate al Radisson Hotel Group, care oferă o experiență superioară care face ca Every Moment Matter, numărând peste 20 de milioane de membri. Fiind cel mai eficient program din sector, membrii se bucură de avantaje excepționale și își pot accesa beneficiile din prima zi într-o gamă largă de hoteluri din Europa, Orientul Mijlociu, Africa și Asia Pacific.

Radisson Meetings oferă soluții personalizate pentru orice eveniment sau întâlnire, inclusiv soluții hibride care plasează oaspeții și nevoile acestora în centrul ofertei sale. Radisson Meetings este construit în jurul a trei angajamente puternice de servicii: personal, profesional și memorabil, oferind în același timp elementele de bază geniale și fiind unic compensat cu carbon.

La Radisson Hotel Group ne pasă de oameni, comunități și planetă și ne propunem să fim zero net până în 2050, pe baza țintelor bazate pe știință aprobate. Cu soluții unice, cum ar fi Radisson Meetings compensate cu carbon, facem ușoare șederea sustenabilă la hotel. Pentru a facilita opțiunile de călătorie durabile, toate hotelurile noastre devin verificate pe baza Hotelului Sustainability Basics. 

Sănătatea și siguranța oaspeților și a membrilor echipei rămân o prioritate de top pentru Radisson Hotel Group. Toate proprietățile din portofoliul Grupului sunt supuse cerințelor de sănătate și siguranță, asigurându-ne că avem mereu grijă de oaspeții noștri și de membrii echipei.

Pentru mai multe informații, vizitați website-ul nostru. Sau conectează-te cu Radisson Hotels pe:

LinkedIn | Instagram | X | Facebook | YouTube | TikTok

 Despre Radisson Blu

Radisson Blu este o marcă hotelieră de lux, care oferă experiențe semnificative și memorabile în spații elegante. Caracterizate prin atenția la detalii și Yes I Can!, filozofia de servicii, hotelurile Radisson Blu sunt concepute pentru a face o diferență de neuitat, anticipând nevoile călătorilor prin puncte de contact atent realizate. Hotelurile Radisson Blu pot fi găsite în orașe mari, în puncte cheie lângă aeroporturi și în destinații de agrement. Oaspeții și partenerii de afaceri profesioniști își pot îmbunătăți experiența cu Radisson Blu participând la Radisson Rewards, un program internațional de loialitate care oferă beneficii și recompense excepționale.

Radisson Blu face parte din familia de mărci Radisson, care include și Radisson Collection, art'otel Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson și Prize by Radisson reunite sub o marcă comercială umbrelă Radisson Hotels.

Pentru rezervări sau mai multe informaţii, vizitaţi website-ul nostru. Sau interacţionaţi cu Radisson Blu pe reţelele sociale:

LinkedIn | Instagram | X | Facebook | YouTube | TikTok

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE