Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Kamala Harris a plătit 50 de milioane de dolari pentru un clip de un minut. Ce mesaj are spotul publicitar

Vicepreședintele american Hamala Harris a prezentat marți un clip publicitar de un minut care a costat 50 de milioane de dolari. Spotul este intitulat ”Fearless” (Fără frică) și a fost lansat pentru a câștiga capital electoral la început de campanie, împotriva republicanului Donald Trump.

Aceasta este prima campanie publicitară de amploare a Kamalei Harris, de când și-a consolidat sprijinul pentru a fi nominalizată candidata Partidului Democrat al alegerile prezidențiale din noiembrie. Preşedintele în exerciţiu Joe Biden s-a retras din cursă la 21 iulie, moment în care și-a anunțat susținerea pentru Harris, notează agenția Reuters, citată de Agerpres.

Kamala Harris a reușit să obțină sprijinul unor donatori importanți și să-și consolideze electoratul, mai ales tinerii, ceea ce Biden nu reușise să facă.

În ultima săptămână, sondajele de opinie au arătat Harris (59 de ani) se apropie de Donald Trump (78 de ani), care conduce încă în unele sondaje naţionale.

Spoturile vor fi difuzate de televiziuni, precum şi pe canalele de streaming şi de socializare din statele unde se desfăşoară lupta electorală, în săptămânile dinaintea Convenţiei Naţionale Democrate, preconizată să înceapă la 19 august.

Clipul electoral al Kamalei Harris conține și imagini din copilărie

Spotul electoral conține imagini cu Kamala Harris din perioada copilăriei și urmărește evoluția ei profesională, de la funcția de procuror, procuror general, la cea de vicepreşedintă a SUA.

"Ceea ce se poate spune despre Kamala Harris: dintotdeauna a fost fără frică", se afirmă în această reclamă, conform sursei citate.

Câți bani a cheltuit Donald Trump pe clipuri electorale

De la intrarea în cursa electorală, Kamala Harris a adus în discuție condamnarea lui Donald Trump într-un proces de spălare de bani care implică o vedetă porno, precum şi pe alte acuzaţii penale cu care se confruntă fostul președinte, pe care l-a prezentat drept responsabil pentru un val de măsuri împotriva avortului în statele americane conduse de republicani.

Prin decizia de a plăti 50 de milioane de dolari pe un clip electoral, echipa de campanie a Kamalei Harris a eclipsat cele 10 milioane de dolari, suma anunțată de staff-ul lui Trump. Campania fostului președinte republican va fi lansată săptămâna aceasta în şase state-cheie, în tentativa de a contracara valul de entuziasm al alegătorilor şi donaţiile pentru Harris.

Potrivit Reuters, este vorba de cea mai mare achiziţie de publicitate de către campania lui Donald Trump din ianuarie.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE