Industria de beauty și modul în care vedetele, mai mult sau mai puțin adevărate, propulsează la cote astronomice produsele cu care se laudă în online, au stărnit o dezbatere în social media.
Masca de păr care reface firul deteriorat, rujul care mărește buzele și serul care transformă genele în ceva nemaivăzut, sunt doar câteva exemple de artificii de frumusețe care au declanșat isterii cuantificabile în milioane de views pe rețelele de socializare.
Masca de păr care i-a „salvat” părul lui Kim Kardashian
În 2020, Kim Kardashian și-a făcut apariția cu un păr blond platinat și lung, după ce în urmă cu doar o zi pozase brunetă. Utilizatorii de pe rețelele de socializare au concluzionat imediat că ar purta o perucă. Kim însă a răspuns ferm: este părul ei, vopsit de cunoscutul hairstylist Chris Appleton care ar fi folosit un tratament special, dintr-o gamă de lux.
Respectivul produs a primit rapid un tag și a ajuns la un miliard de afișări în online.
Acum, studiind problema, putem concluziona că artificiul de marketing al lui Kim are și susținere științifică. Produsul se aplică pe părul umed înainte de șamponare, se lasă zece minute iar rezultatul este ceea ce trebuie. Nu intrăm în detalii tehnice, vă spunem doar că de la un singur produs, gama s-a extins la 11, iar în prima parte a lui 2022, compania-mamă a vândut de aproape 200 de milioane de dolari.
Luciul care „mărește” buzele și serul care „alungește” genele
Tot în online a prins rădăcini și povestea de faimă a luciului care mărește buzele sau fabula serului care face miracole pentru genele doamnelor și domnișoarelor.
Anul acesta nu se mai poarte rujurile mate ci buzele cât mai mari și lucioase, am citat din Biblia nescrisă a internetului. Iar pentru a ajunge la acest rezultat fără a apela la proceduri cosmetice, tinerele de pe rețelele de socializare au găsit un luciu de buze cu extract de ardei iute. Care atenție, pișcă rău. Efectul este temporar dar pozele ies brici.
Medicii spun că aceste produse folosesc iritanți slabi, cum ar fi scorțișoara mentolul sau ardeiul iute, pentru a crea un efect de mărire de scurtă durată.
Apropo, dacă tot vorbim despre augmentarea buzelor aflați că social media sunt fundament pentru o piață în creștere fulminantă și care, la finalul lui 2021, bătea spre 3 miliarde de dolari.
Tot pe internet au căutat tinerele și un ser care ajută la creșterea genelor. Ba chiar sunt vreo 13 milioane de vizualizări. Substanța-minune există, este aprobată de FDA și dă bine la cadru. Iată, deci, trei criterii îndeplinite pentru o carieră deosebită în domeniul Reels & Stories.
Verificați întodeuna dacă un produs este aprobat
Lăsând puțin gluma deoparte, e bine într-adevăr de verificat dacă un produs cosmetic, lăudat, fie el, și chiar de Kim Kardashian, este aprobat din toate punctele de vedere.
Sigur, sunt două discuții interminabile, aici. O dată, vedetele ar trebui să promoveze conștient totul, și să marcheze drept publicitate videourile și fotografiile în care susțin anumite branduri.
Apoi, tinerele, adolescentele, fetele - trebuie să știe că nu e nimic în neregulă să fii tu însăți. Chiar și fără păr blond platinat, ruj magic ori ser miraculos.