Inelele smart produse de Oura devin din ce în ce mai populare. Spre deosebire de ceasuri, ele sunt mult mai ușor de purtat, mai comode și au aceleași funcții. Sunt waterproof si au un mare avantaj pot fi purtate chiar și ca verighete.
Compania, care a fost lansata în 2013 și a vândut deja peste 1 milion de inele, valorează 2.5 miliarde de dolari. Pe lângă monitorizarea funcțiilor vitale, succesul inelului se datorează și tehnologiei avansate care ajută femeile să își urmărească ciclul menstrual și nivelul hormonal.
Un astfel de inel clasic, negru te va costa 300 de euro. Varianta gold, din aur ajunge la 500 de euro iar cel silver, cu diamante costă peste 1000. Prețurile sunt însă mai mici decât ale unei verighete din metal prețios, așa că din ce în ce mai mulți tineri americani această variantă smart.
Inelele smart care au cucerit rețelele de socializare
Inelul a prins și pe Tik Tok, unde hashtahul #ouraring are peste 4 milioane de taguri. Saltul în popularitate a fost dat de Jennifer Aniston, care în timpul unui interviu a apărut cu inelul la deget și a spus că este complet dependentă de funcțiile Oura.
Oura Ring a fost distribuit și în serialul Billions. Gadgetul este dat cadou angajaților unei companii, unde șefii își urmăresc angajații prin intermediul aplicației. Până la urmă, inelul salvează viața unui investitor, semnalând iminența unui infarct.
Piața gadgeturilor smart, în creștere
Piața ceasurilor și accesoriilor smart crește extrem de rapid. În 2019 valora 20 de miliarde de dolari iar în 2027 va ajunge la peste 90 de miliarde, conform unui studiu american. Inelele smart vor contribui și ele, cu siguranță, la creșterea pieței de smart gadgets.