Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Colaborările surpriză ale casei de bijuterii de lux Tiffany&CO: Nike, Supreme și Fendi

Fiecare femeie merită o cutie de bijuterii albastră – este o zicală în Statele Unite, cu trimitere la bijuteriile de la Tiffany and Co.

Dar cum nu orice femeie își dorește un inel de logodna, casa de bijuterii de lux a oferit de-al lungul timpului diferite colaborări surpriză, pentru preferințele fiecăruia dintre noi. Cel mai recent exemplu este parteneriatul cu Nike, în care cele două branduri propun o pereche de snekerși în ediție-limitată.

La sfârșitul lunii ianuarie, Nike și Tiffany au postat concomitent o poză cu o cutie de pantofi albastră – anunțând astfel o „pereche legendară” de sneakerși. Fotografia a fost distribuită masiv pe rețelele de socializare și a strâns peste 1 milion de aprecieri.

Însă, la doar câteva zile după, a fost dezvăluită și noua pereche de Air Force 1 Low – iar fanii au fost extrem de dezamăgiți pentru că așteptările erau mult mai mari. Pentru iubitorii de sneakerși,standardul era foarte ridicat – asta pentru că în 2005 Nike a colaborat cu Diamond Supplay Co. pentru o pereche de SB Dunk Low în celebra culoare a casei de bijuterii de lux. Modelul a fost supranumit „Tiffany  sneakers ” și potrivit  pasionaților este una dintre mai succes perechi făcute de Nike într-o colaborare. Acum însă oficiala pereche de Tifffany Sneakers lasă de dorit – măcar oferă la pachet și o limbă de pantofi, șireturi, un fluier și o perie specială de curățat.

La începutul anului casa de bijuterii de lux a anunțat încă o colaborare – dedicată pasionatelor de genți. Fendi a sărbătorit 25 de ani de la lansarea modelului Baguette prin colaborarea cu Tiffany. Au lansat 2 poșeta aniversare: una făcută în întregime din argint – o adevărată bijuterie – iar ce-a de-a doua în albastrul specific (brandului. La fel ca și în cazul sneakerșilor, geanta s-a viralizat imediat pe rețelele de socializare și a fost purtată de influenceri cunoscuți, precum Chiara Ferragni, sau Elsa Hosk.

Dacă gențile sau adidașii par a fi parteneriate așteptate pentru Tiffany, colecția cu Supreme din 2021 a fost o mare surpriză – dar și cea mai de succes. Numită Return to Tiffany, colecția a fost inspirată din cele mai cunoscute produse ale casei de bijuterii. A inclus celebrele lanțuri cu pandantiv în formă de inimioară dar și produse mai aparte, precum un cuțit, un breloc, și un tricou inscripționat Supreme cu albastru. Colecția s-a vândut în doar câteva secunde de la lansare – iar prețurile nu au fost deloc modeste dovadă a faptului că cele mai neașteptate colaborări au de cele mai multe ori, și cel mai mare succes.

Vă mai spun și despre coroana de spini pe care Tiffany a făcut-o special pentru Kendrik Lamar. Nu este o colaborare dedicată publicului larg, însă bijuteria a fost creată în parteneriat cu rapperul – și a durat 10 luni să fie gata.

Coroana, făcută din diamante și titanium, a fost dezvăluită pe coperta albumului Mr. Morale & The Big Stepper iar valoarea ei este estimată la fabuloasa sumă de 3 milioane de dolari.

În cazul puțin probabil în care nu știați, Tiffany and Co. este compania care a creat primul indel de logodnă. În 1866 și-au promovat un inel cu diamant ca fiind simbolul iubirii etene, menit să fie dat femeilor atunci când sunt cerute în căsătorie. O bună strategie de marketing, pentru că restul...e istorie.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE