Colecția DIOR x ERL a fost prezentată în inima Californiei: Venice Beach, una dintre cele mai colorate locații din statul American – cu surferi mereu pe val, localnici pentru care sportul e un mod de viata și turiști curosi care se bucură de peisaje pe fundalul spectacolelor date de artiștii stradali.
ERL, fondat în 2018 în California - singurul loc din lume unde poți face surf și ski în aceiași zi
Venice Beach este și locul în care Eli Russell Linnetz a fondat în 2018 casa de modă ERL – care spune povestea acestui oraș și încorporează elementele stilistice caracteristice stilul de viață de pe coasta de Vest americană: pantaloni scurți de trening, hanorace și tricouri – toate unisex. Fondatorul companiei a explicat la sfârșitul prezentării colecției din 2020 din Paris: „Am vrut să surprind apusul din Venice Beach – am avut nevoie de o jachetă portocalie în colecție – California este singurul loc din lume unde poți face surf și ski în aceiași zi. Așa că am ales să combin o pufoaică cu pantaloni scurți”.
Colecțiilespun povestea vieții sale colorate – iar negru, ne spune designerul - nici nu există în vocabularul său. Tocmai datorită acestei povesti californiene, Kim Jones, directorul creative al diviziei pentru bărbați de la DIOR a ales să colaboreze cu ERL anul acesta și a creat piese colorate, moderniste – și surprinzător de relaxate pentru casa de modă de lux franțuzească.
Piesele de rezistență DIOR, precum geanta Saddle Bag au fost reimaginate de Linnetz, în articole versatile, ușor de purtat. Colecția a fost promovată de Brooklyn Beckham, printr-o campanie publicitară făcută în stilul unui scurt-metraj.
Eli Russell Linnetz, primul guest designer la DIOR
Kim Jones a spus că noua colecția aduce Dior pe pământ american, într-un mod nemaiîntâlnit până acum: „Iubesc Los-Angelesul. Este orașul care reprezintă moda sportivă americană. Iar Christian Dior aduce acum un pic de glamour”. Este pentru prima dată când directorul creativ de la Dior a lăsat un alt designer să creeze o colecție pentru brandul său– practică comună pentru alte companii, numită guest designer.
Pozele din campanie au fost făcute de fondatorul ERL – care nu a lăsat nimic la voia întâmplării și s-a asigurat că noua colecție este prezentată fix așa cum și-a propus – ca povestea orașului său natal.