Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Ce reacții au avut românii la promovarea inedită a serialului „Squid Game” a celor de la Netflix

Zeci de gardieni din Squid Game au „invadat” timp de trei zile centrul Bucureștiului. Celebrii „Pink Guards” au circulat cu metroul din Capitală, au ajuns în Obor și chiar în Centrul Vechi, pentru a promova lansarea sezonului 2 a popularului serial „Jocul Calamarului”, de pe platforma de streaming Netflix.

Pe contul de Tiktok al Netlix România, mii de oameni s-au întrecut în comentarii, după ce au văzut cum gardienii din Squid Game au pus stăpânire pe metroul din București.

„Defilează mai bine ca ai noștri la 1 Decembrie”

„Eu mă împiedic pe scările alea fără să am nimic pe față :)) Și aștia sunt în sincron”

„Veniți și la vară la adunat lucernă? Mulțumesc anticipat”, sunt câteva dintre reacțiile utilizatorior de pe Tiktok care au văzut clipul publicat de pagina Netflix România.

Imaginile inedite au alimentat, cel mai probabil, și imaginația adepților teoriei conspirațiilor.

„Au ei un mesaj. Cine știe ce ni se mai pregătește? Doamne, apără-ne!”

”Ăsta e un mesaj. Cine înțelege”.

Comentariile utilizatorilor îngrijorați au stârnit o reacție și din partea Poliției Române:„Ce mesaj? Noi nu am înțeles!”

Nu au lipsit nici ironiile adaptate autohton. „Cred că e un nou scenariu la Jocul calamarului în varianta românească”.

Și reprezentanții Netflix România au reacționat pentru a lămuri situația. „Dragi fani ai Squid Game, pentru a promova lansarea sezonului 2 pe 26 decembrie, personaje îmbrăcate în costumele din show vor circula în locuri publice. Totul este sigur și organizat de noi”.

Ce locuri din București au colindat gardienii din Squid Game

Pentru a promova Sezonul 2 al Squid Game, lansat pe Netflix pe 26 decembrie, gardienii din Squid Game au cutreierat Bucureștiul în perioada 19 – 21 decembrie. Au circulat cu metroul pe magistrala 2, au ajuns în Magazinul Unirea, pe bulevardul Magheru sau în Centrul Vechi.

„Squid Game” a devenit cel mai vizionat serial de la Netflix, atunci când acesta a fost lansat în septembrie 2021.

În serial se vorbește despre viața concurenţilor care participă la jocuri din copilărie pentru şansa de a-şi schimba viaţa cu ajutorul unor sume mari de bani. 456 de persoane îndatorate și disperate, din comunitățile marginalizate din Coreea de Sud, au fost ademenite într-un joc de supraviețuire, având șansa să câștige 38 de milioane de dolari. Tot ce trebuie să facă pentru a pune mâna pe marele premiu este să câștige șase jocuri, potrivit Libertatea.

Netflix alocă peste două miliarde de dolari pentru marketing

Netflix alocă anual aproape 2,5 miliarde de dolari pentru marketing, cu un puternic accent în social media.

Trendjacking este un concept care se referă la capitalizarea unui trend popular, cum ar fi o emisiune de televiziune, un serial, un film sau orice altă formă de entertainment care captează atenția publicului, pentru a-ți promova brandul sau produsul. Funcționează pe același principiu ca newsjacking (acel agațament cu orice preț de o știre importantă, un breaking news de cele mai multe ori) dar se axează pe un trend cultural pentru a atrage atenția și a genera implicare din partea așa-numitei bule, a publicului-țintă și a potențialilor consumatori.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE