Tiger Woods, unul dintre cei mai valoroși jucători de golf din istorie, a anunțat că a venit ”momentul potrivit în viața sa” pentru a-și lansa propria linie vestimentară, printr-un parteneriat cu firma americană TaylorMade Golf. Sportivul, în vârstă de 48 de ani, a luat această decizie la cinci săptămâni după ce a întrerupt contractul cu Nike, care i-a adus 500 de milioane de dolari în conturi, timp de 27 de ani.
Tiger Woods, cunoscut datorită emblematicului său tricou polo roșu, a lansat brandul ”Sun Day Red”. Linia vestimentară include tricouri de golf, hanorace cu glugă și îmbrăcăminte pentru bărbați. Hainele vor putea fi cumpărate online în Statele Unite și Canada începând cu 1 mai.
Jucătorul american de golf vrea să-și extindă linia pentru a include încălțăminte și îmbrăcăminte pentru femei și copii, notează The Associated Press.
Logo-ul este un tigru cu 15 dungi, fiecare reprezentând campionatele de golf (majors) câștigate. În cazul în care va câștiga un nou titlu, Tiger Woods susține că va modifica simbolul liniei sale vestimentare.
David Abeles, directorul executiv și președintele companiei TaylorMade Golf, a declarat că cei prezenți la lansarea ”Sun Day Red” își vor aminti despre eveniment și peste 20 de ani.
Tiger Woods a încheiat colaborarea cu Nike ce i-a adus 500 de milioane de dolari
La începutul lunii ianuarie, Tiger Woods a anunțat că a pus capăt colaborării cu Nike după 27 ani.
Tiger Woods' reported Nike deals
— Morning Brew ☕️ (@MorningBrew) January 8, 2024
• 1996: 5-year/$40 million
• 2001: 5-year/$100 million
• 2006: 8-year/$160 million
• 2013: 10-year/$200 million
End of an era for the GOATpic.twitter.com/xwdFr7532m
Parteneriatul i-a adus sportivului 500 de milioane de dolari în cont.
— Tiger Woods (@TigerWoods) January 8, 2024
Woods a revenit pe terenul de golf în urma unui accident de mașină în care a fost implicat în februarie 2021 și a purtat pantofi FootJoy în loc de swoosh. Sportivul a motivat că această încălțăminte i-a conferit mai multă stabilitate. La acel moment, Nike a anunțat că va colabora cu Woods pentru a-i satisface cerințele. El purta în continuare marca FootJoy în ultimul său turneu reprezentând Nike.
TaylorMade sau noul brand Sun Day Red nu au încă în gamă pantofi pentru jucătorii de golf, deși David Abeles susține că ia în calcul să fie dezvoltate și astfel de produse.
Firma TaylorMade a fost deținută de compania germană Adidas, iar încălțămintea era purtată de cei mai mulți dintre jucătorii de golf. În schimb, la un an după ce Nike Golf a ieșit din afacerea cu astfel de echipamente, Adidas a vândut TaylorMade unui investitor privat. Acest lucru i-a permis lui Woods să își schimbe echipamentul de golf cu TaylorMade.