Vrei să mergi pe urmele lui „Emily in Paris”? Muzeul plin de culoare „Pop Air Balloon” prezentat în sezonul 3 al popularului serial Netflix începe să devină cunoscut în Europa.
După ce a fascinat oamenii din Paris și Roma, expoziția interactivă este acum la Milano-Italia, până pe 12 februarie.
Lucrări gonflabile făcute de 18 artiști umplu marele studio de 6.000 de metri pătrați din via Tortona 27, la aproximativ 20 de minute de mers pe jos de Piazza del Duomo.
Instalațiile de artă digitală duc vizitatorii într-o călătorie psihedelică prin expoziție, într-o multitudine de culori.
Sculpturile uriașe cu baloane, inclusiv „Silenus” – un gigant adormit, de Max Streicher – și „Airship Orchestra” – un grup luminos de figuri zoomorfe ale lui Eness – creează spații din altă lume prin care vizitatorii să se plimbe.
Pentru a retrăi cu adevărat povestea lui Emily și Gabriel, mergeți la „Hypercosmo”, o groapă uriașă de baloane sub un cer suspendat de baloane care își schimbă culoarea.
Muzeul Baloanelor va fi la Milano până pe 12 februarie 2023. Biletele încep de la 14 EUR în zilele lucrătoare și 18 EUR în weekend.
Va deveni virală arta interactivă?
De la pandemie, au apărut expoziții de artă interactivă în marile orașe din întreaga lume. Născute din progresele blocării și interesul față de tehnologie , inclusiv realitatea virtuală (VR), astfel de spectacole inspiră atracțiile existente și birourile turistice întreprinzătoare pentru a trece pe trend.
De la o experiență VR de călătorie în timp la Catedrala Notre Dame din Paris până la uriașa expoziție virtuală Art Future care a preluat capitala Croației în 2022, industria călătoriilor găsește modalități noi și interesante de a folosi tehnologia pentru a îmbunătăți experiențele vizitatorilor.