Compania Apple, gigantul american de tehnologie, și-a cerut scuze pentru reclama prin care își promovează noile tablete.
Reacția companiei a venit după ce artiști și actori au criticat spotul publicitar în care o presă imensă distrugee diverse obiecte, printre care cărți și instrumente muzicale.
Reclama „și-a ratat ținta”, a menționat compania. Ideea Apple era să arate câte de multe lucruri poate să facă noile tablete, însă artiștii au văzut doar că spiritul uman este zdrobit prin tehnologie.
Printre critici este și cunoscutul actor britanic Hugh Grant care a scris că este vorba de „Distrugerea experienței umane prin bunăvoința celor de la Silicon Valley”.
Reclama întitulată ”Crush” a adunat peste un milion de vizualizări pe canalul de Youtube al companiei. Multe dintre mesajele critice au fost transmise direct șefului Apple, care a distribuit spotul pe canalul său de pe platforma X.
Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG
— Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024
Noile modele de iPad au fost lansate marți, 7 mai 2024. Prețul pentru noul iPad Pro pornește de la 1.000 de dolari, iar pentru iPad Air va începe de la 600 de dolari pentru modelul mai mic, în timp ce prețul iPad-ului de bază al mărcii scade de la 430 de dolari la 350 de dolari