La Milano a început Săptămâna Modei, colecția de toamnă - iarnă, dedică exclusiv bărbaţilor. Marile case de modă, care dictează tendințele, au optat pentru haine inspirate din moda pentru femei, cu topuri pe un singur umăr și blănuri.
Care sunt noile tendințe prezentate de branduri?
Casa de Modă Fendi a prezentat pulovere, blănuri, topuri cu un singur umăr și haine care pun în valoare silueta bărbaților. Pelerinele, paltoanele și eșarfele au fost, de asemenea, finisate cu franjuri. Paleta de culori a fost formată în principal din tonuri discrete de gri, ovăz și chihlimbar ars, care se potriveau cu mov și lavandă.
Giorgio Armani se află pe harta mondială a modei de mai bine de patru decenii. În colecția Emporio Armani, pielea, elementul cheie, a fost combinat cu paiete, catifea și cristale. Aceasta a fost inspirată de aviație, iar croiala a fost inspirată din epoca de aur a zborurilor.
Dolce & Gabbana s-a inspirat din garderobe feminine pentru noua colecție. Casa de modă a lansat corsetul masculin, un simbol al erei post-gender în care s-a aventurat moda. Întreaga sa colecție pentru iarna viitoare a fost alcătuită în mare parte din monocromii negre. Cu toate că nu au fost prea multe bijuterii, look-urile nu au fost deloc simple.
După trei ani, Gucci a revenit pe podiumul Săptămânei Modei de la Milano cu o colecție mai conservatoare formată din paltoane supradimensionate și pantaloni largi. Casa de modă s-a remarcat și cu un spectacol cu muzică live.