O cafenea din Italia a ajuns în centrul atenției după ce i-a cerut unei cliente 2 euro pentru a-i tăia sendvișul în două. Patronul și-a justificat gestul, însă mulți internauți s-au revoltat și au lăsat recenzii negative localului, potrivit Business Insider.
Cafeneaua cu pricina se află în preajma Lacului Como, regiunea Lombardia. Clienta care a mers acolo a comandat un singur sendviș, apoi a cerut celor de la cafenea să fie tăiat în două, ca să îl împartă cu persoana care o însoțea. Pentru asta, doar ca să îi fie tăiat sendvișul în două bucăți, clienta susține că a fost taxată suplimentar cu 2 euro.
Femeia a fotografiat bonul fiscal și l-a postat pe TripAdvisor.
„Incredibil, dar adevărat”, a scris ea.
Bonul fiscal arăta că a cheltuit 15,70 euro și că a fost pusă să plătească un serviciu numit diviso a metà (împărțit în jumătate).
Nota de plată cu suprataxă a devenit virală, iar internauții s-au revoltat și au lăsat review-uri negative cafenelei pe TripAdvisor, potrivit Business Insider.
Proprietarul cafenelei și-a justificat gestul susținând că orice muncă suplimentară trebuie plătită.
„I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie plătit”, a declarat aceasta pentru ziarul italian La Repubblica.
„A trebuit să folosim două farfurii în loc de una și s-a dublat timpul de spălat, am folosit și două suporturi pentru farfurii. Să tăiem sendvișul în jumătate ne-a luat ceva timp, iar munca trebuie plătită”, a mai menționat proprietarul localului.