Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Nouă tendință pe TikTok: Oamenii călătoresc mii de kilometri pentru a încerca aceste alimente virale

Este obișnuit să alegi o destinație în funcție de bucătăria sa și să planifici o călătorie în funcție de mâncare.

Pizza din Italia este la fel de faimoasă ca monumentele sale antice; sushi-ul din Japonia este la fel de tentant ca templele sale.

Dar TikTok îi inspiră acum pe turiști să facă o călătorie cu singurul scop de a gusta sau de a cumpăra un produs alimentar viral, care este produs doar într-un anumit loc.

A merge la un supermarket sau la un magazin alimentar este acum, de asemenea, o activitate obișnuită de vacanță, călătorii împărtășindu-și experiențele și descoperirile locale pe social media.

De la o tabletă de ciocolată la unt, iată care sunt alimentele virale pentru care oamenii călătoresc mii de kilometri pentru a le încerca.

TikTokerii călătoresc în jurul lumii pentru a încerca un baton de ciocolată viral

În această vară, un baton de ciocolată produs de un magazin din Dubai a devenit cel mai căutat produs alimentar pe TikTok.

Maria Vehera, persoană cu influență în domeniul alimentar, a postat un videoclip în care încerca dulciurile în mașina sa și a adunat milioane de vizualizări în câteva săptămâni.

@mariavehera257 We came back with @Fix Dessert Chocolatier 😍🔥🔥🔥 They launched new flavors 😻 - pretzels and baklwa And your lovely pistachios 💖 #dubai🇦🇪 #chocolate ♬ original sound - mariavehera257

Tableta de ciocolată este produsă de un ciocolatier independent cu sediul în orașul EAU. Are o umplutură moale de fistic, pastă tahini și Knafeh - un desert popular din Orientul Mijlociu făcut din aluat filo mărunțit - acoperit cu ciocolată elvețiană cu lapte.

Se pare că batoanele costă 68,25 UAD - aproximativ 17 euro.

Chiflele cu murături atrag vizitatori la New York

Americanii au călătorit sute de kilometri pentru a mânca un sandviș cu murături de la un magazin de delicatese din New York.

Chifla virală de la Seven Brothers este formată din doi castraveți decorticați care servesc drept „pâine” cu umpluturi precum mezeluri și brânzeturi.

”Am întâlnit oameni din Upstate New York, Connecticut, Massachusetts”, a declarat un angajat de la Seven Brothers pentru site-ul de știri Nextstar.

Se pare că magazinul vinde în prezent peste 200 de sandvișuri în saramură pe zi.

Cartofii copți din Marea Britanie tentează un călător din Australia

În Regatul Unit, doi frați care au deschis o dubă de cartofi prăjiți și-au văzut produsul devenit viral pe TikTok.

Cu sediul în Preston, frații Spud au acum cozi interminabile pentru cartofii lor calzi cu garnituri precum fasole coaptă, chilli con carne și unt de usturoi.

Recent, o femeie a călătorit din Australia pentru a încerca mâncarea virală - o călătorie de aproximativ 23 de ore.

Untul artizanal devine un suvenir viral din Paris

Untul artizanal de înaltă calitate umple, de asemenea, feed-urile TikTok. O marcă anume, Le Beurre Bordier, este aclamată drept cel mai bun unt din lume.

În timp ce acesta poate fi găsit în unele magazine specializate din țări din întreaga lume, influencerii alimentari călătoresc la Paris pentru a ridica produsul.

Untul este bătut manual într-un cilindru de lemn și aromatizat cu ingrediente precum alge marine și piper.

Sandwich-ul Focaccia este preferatul călătorilor din Florența

Popularitatea unui sandviș cu focaccia din Florența datează de dinainte de TikTok, dar faima sa a crescut vertiginos datorită site-ului de partajare video.

La All'Antico Vinaio se fac cozi pe stradă pentru panini-urile sale bine umplute și se pare că se vând până la 10.000 într-un weekend, conform unui influencer.

Umpluturile includ salam cu trufe, cremă de fistic, brânză stracciatella și gem de smochine.

Magazinul a devenit acum un lanț cu puncte de vânzare în alte orașe italiene, precum și în New York, Las Vegas și Los Angeles.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE